quote:
Op 31 december 1970 werd in Vittoria op het Italiaanse schiereiland Sicilië de familie Pallettie verblijd met een wolk van een dochter : Jettie... Papa Pallettie , eerder getrouwd met dochter Mina van de beruchte familie Calzone, trok er z'on 40 jaar geleden op uit om zijn heil te zoeken op zee. Als bootsman melde hij zich aan op de MMS Reutelbeut uit Oslo. De Reutelbeut onderhield een vaste lijndienst tussen Palermo en het Noorse Stavanger... In Stavanger maakte papa Pallettie oftewel Pepone , bekanntschaft met de blonde Noorse Hanna. Hij nam haar mee naar Vittorria en kocht er een kleine bergwoning voor zijn Hanna.
Uit deze buitenechtelijke relatie is dochter Jettie geboren.
Dit zou een samenvatting kunnen zijn van een (slecht) boek, maar in werkelijkheid is het een deel van de biografie van
Jettie Pallettie.
Gisteren speelde ik, zoals al een jaar of 6/7 op zondag avond, Fifa met een vriend. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om even te lachen om de pareltjes van het Nederlands Lied, uit het KLB topic
Kinderen die denken zanger Bob te zijn, op te zetten.
Na wat rond zoeken bij de gerelateerde video's, kwam ik ineens uit bij Jettie Pallettie.. Dit moet wel het ergste zijn wat ik ooit gehoord heb, maar oordeel zelf:
Klacht 1: Vlotte dames van middelbare leeftijd die laten zien dat ze nog 'lekker gek' zijn
Klacht 2: Bloed dat uit mijn oor komt na het luisteren van dit nummer
Klacht 3: De slechte grapjes is het nummer