quote:Op maandag 22 juni 2009 01:34 schreef BigKahuna het volgende:
Eens met klacht.
Waarom heb jij m'n avatar gepikt?quote:Op maandag 22 juni 2009 01:33 schreef cygnusx het volgende:
Ik kan me het toch niet voorstellen dat ik de enige ben die haar eeuwige 'ma flodder' type "comedy" allesbehale grappig vind?
Slappe humor, simpele grappen en ga zo maar door, zie foto:
[ afbeelding ]
*high five*quote:Op maandag 22 juni 2009 01:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Eens. Vrouwen zijn sowieso niet grappig.
Nooit gehoord van Carol Burnett, Lucey Ball zekerquote:Op maandag 22 juni 2009 01:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Eens. Vrouwen zijn sowieso niet grappig.
Dat waren leugens.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En al die keren dat je om me moest lachen dan!?
Ey, jij hebt MIJN avatar gejat.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Carol Burnett, Lucey Ball zeker
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nooit gehoord van Carol Burnett, Lucey Ball zeker
Myjer, niet Meijerquote:Op maandag 22 juni 2009 01:54 schreef DrDentz het volgende:
Ik wacht nog op de eerste goede vrouwelijke cabaretier. Maar eigenlijk.. de 'mannen' zijn tegenwoordig toch ook bedroevend. Javier Guzman, Najib Amhali, Lebbis en Jansen, de Lama's, Jochem Meijer, ik word daar niet vrolijk van. En de ergste van allemaal: Guido Weijers.![]()
![]()
Vroeger had je nog bazen als Herman Finkers.![]()
Toen had hij net, na jou anaal genomen te hebben, zijn snikkel afgeveegd aan het gordijn. Hij lachte je uit.quote:Op maandag 22 juni 2009 01:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En al die keren dat je om me moest lachen dan!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |