Zozo, leerrijk topicquote:Op maandag 22 juni 2009 01:26 schreef Wells.p het volgende:
als je in mexico om cola vraagt zeggen ze nee dan hebben we niet maar wel pepsi :S
Wowquote:Op maandag 22 juni 2009 01:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Net zoals in Duitsland waar je om Sinas vraagt, nee ze hebben alleen Fanta
Ja, daar ging het dus over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
in landen waar ze links rijden is het chipsquote:Op maandag 22 juni 2009 01:17 schreef Bonzai. het volgende:
Ik ben net terug van m'n reis naar Japan.
Die rauwe vis daar staat me niet echt aan dus ging ik maar naar een plaatselijke snackbaar, waar ik in m'n beste Engels (ja, ik spreek geen Japs) om een bakje "French fries" vroeg. Zei er daar opeens een gast "nee, het is chips".
Het is dus french fries
2:25 uur nog op fok! zitten en kwaliteitstopics verwachten,quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:39 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Ja, daar ging het dus over.Dat plaatje zegt het idd wel; het is friet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Lul niet man japanners eten allemaal teringzooi en van hygiëne hebben ze ook nog nooit gehoord, dan kan je beter frituur eten dan weet je tenminste zeker dat al die bacteriën dood zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 03:34 schreef Rapaille het volgende:
Dan ga je op vakantie en dan bestel je iets wat je hier ook kan krijgen. Ben jij het type dat op vakantie hagelslag en pindakaas meeneemt omdat ze dat niet verkopen in het buitenland![]()
De japanse keuken heeft zoveel te bieden, en jij gaat naar de snackbar.
Dat heeft weinig zin.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:52 schreef tisauch het volgende:
* tisauch voelt de aloude FRIET / patat discussie weer aankomen.
Doe mij maar liever Gyoza.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:48 schreef Barachem het volgende:
Vraagje, wat doe je te Japan dan?
Vakantie?
Werk?
Had toch eerst op Fok! gevraagd.
Ik had je aangeraden om naar Sukiya [Japanse snackbarketen] te gaan voor een heerlijke katsudon.
Voor als je nog ooit naar Japan gaat en wat ander dan vis of andere ellende uit de zee wilt, hier een foto ter herkenning van de keten:
[ afbeelding ]
En anders vraag je een japanner maar naar ramen, is ook goed eetbaar.
Maar wel triest dat je zo weinig kennis blijkt te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |