Is omdat ik er ben geweest.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:50 schreef TheFrankey het volgende:
dat jij nou net wat meer weet van dat land.....
In Thailand rijden ze links en is het "French Fries" of ja... Fraaaan frie, als je het zo zegt snappen ze tquote:Op maandag 22 juni 2009 01:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
in landen waar ze links rijden is het chips
Dat snappen ze zo ook niet hoor...quote:[b]Op maandag 22 juni 2009 07:48
En anders vraag je een japanner maar naar ramen, is ook goed eetbaar.
Maar wel triest dat je zo weinig kennis blijkt te hebben.
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:28 schreef Canisfire het volgende:
In engeland is het gewoon fish and chips toch?
Dat die debiele achterlijke Amerikanen het dan weer french frites noemen tsja.
Amerikanen man die verneuken alles dus die chinees heeft gewoon gelijk
Je bent een wandelaar?quote:Op maandag 22 juni 2009 07:48 schreef Barachem het volgende:
En anders vraag je een japanner maar naar ramen, is ook goed eetbaar.
Maar wel triest dat je zo weinig kennis blijkt te hebben.
Ja. Ik vraag me alleen af waarom wij Nederlanders chips eigenlijk chips noemen terwijl het in het Engels toch echt crisps is.quote:Op maandag 22 juni 2009 08:28 schreef Canisfire het volgende:
In engeland is het gewoon fish and chips toch?
Dat die debiele achterlijke Amerikanen het dan weer french frites noemen tsja.
Amerikanen man die verneuken alles dus die chinees heeft gewoon gelijk
Formeel heet het french-fried potatoes...volgens wiki!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me alleen af waarom wij Nederlanders chips eigenlijk chips noemen terwijl het in het Engels toch echt crisps is.
IN AMERIKA NIET JONG VUILAK!11!!quote:Op maandag 22 juni 2009 08:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja. Ik vraag me alleen af waarom wij Nederlanders chips eigenlijk chips noemen terwijl het in het Engels toch echt crisps is.
Het Amerikaanse is gewoon een verneuking van de mooie engelse taal opzich .quote:Op maandag 22 juni 2009 09:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
IN AMERIKA NIET JONG VUILAK!11!!
En dat telt.
Amerika macht frei!quote:Op maandag 22 juni 2009 09:34 schreef Beauregard het volgende:
[..]
IN AMERIKA NIET JONG VUILAK!11!!
En dat telt.
Klopt.quote:
Vetophopingen van haar lichaam afsnijden, in de frituurpan doen, wachten tot het vloeibaar wordt en daar die 'french fries' in bakken, dat is pas geil.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het Amerikaanse is gewoon een verneuking van de mooie engelse taal opzich .
Slaan wil ik ze altijd die dikke Amerikaanse wijven als ze weer zeuren om French Frites of American Large Pizza. Verloedering van eeuwen oude producten en gebruiken wat die mensen doen jeuk krijg ik er van.
Een dik vet Amerikaans mokkel dat French Frites bestelt op die zeurderig toon helemaal kapot meppen heerlijk ik wordt al geil bij de gedachten
Ja lekker, rauwe visquote:Op maandag 22 juni 2009 03:34 schreef Rapaille het volgende:
Dan ga je op vakantie en dan bestel je iets wat je hier ook kan krijgen. Ben jij het type dat op vakantie hagelslag en pindakaas meeneemt omdat ze dat niet verkopen in het buitenland![]()
De japanse keuken heeft zoveel te bieden, en jij gaat naar de snackbar.
quote:Op maandag 22 juni 2009 01:19 schreef Bakkerbier het volgende:
Zozo, had jij der ff pech mee
iemand bier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |