En ik maar hopen op een inhoudelijk antwoord of een tip.quote:
Als je een pakje kunt meenemen en ze zijn nog bewaarbaar, heel graag. Uiteraard betaal ik de kosten.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Lotte. het volgende:
Wil je er veel of een paar? Anders kan ik er wel een paar voor je meenemenIk ga morgen naar Denemarken voor 2 weken.
Volgens mij zitten ze zo vacuum verpakt, als je begrijpt wat ik bedoel, dus ze zullen wel redelijk lang houdbaar zijn. Als ik eraan denk, neem ik een pakje voor je mee en hoor je van mequote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je een pakje kunt meenemen en ze zijn nog bewaarbaar, heel graag. Uiteraard betaal ik de kosten.
Alvast bedankt.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:20 schreef Lotte. het volgende:
Volgens mij zitten ze zo vacuum verpakt, als je begrijpt wat ik bedoel, dus ze zullen wel redelijk lang houdbaar zijn. Als ik eraan denk, neem ik een pakje voor je mee en hoor je van meHet staat in elk geval op mijn lijstje.
Echt nietquote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je ze wel eens gegeten, Golfer? Zijn knakworsten en smaken naar knakworsten
Ik heb ze heel veel en vaak in Denemarken gegeten en nee, het zijn absoluut geen knakworsten.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb je ze wel eens gegeten, Golfer? Zijn knakworsten en smaken naar knakworsten
Goed, smakeloze knakworsten met een rood velletjequote:
Ik bedoel met knakworsten niet die slappe unox dingen uit blik, maar varkensvlees worstkes die knapperenquote:Op maandag 22 juni 2009 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ze heel veel en vaak in Denemarken gegeten en nee, het zijn absoluut geen knakworsten.
En de meeste drugs-doden. Lekker belangrijk. Golfer, ik neem ze voor je mee hoor. Hoeveel worsten zou je ongeveer willen hebben?quote:Op maandag 22 juni 2009 18:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze mogen trouwens in NL niet verkocht worden, omdat er kleurstof in zit E-128 en die is niet toegestaan in Worst in NL
Alleen deze kleurstoffen zijn toegestaan in worst
E 100 Curcumine 20 mg/kg
E 120 Cochenille, karmijn- 100 mg/kg zuur, karmijn
E 150a Karamel quantum satis
E 150b Alkali-sulfiet quantum satis karamel
E 150c Ammoniakkaramel quantum satis
E 150d Sulfiet-ammoniak- quantum satis karamel
E 160a Caroteen 20 mg/kg
E 160c Paprika-extract, 10 mg/kg capsanthine, capsorubine
E 162 Bietenrood, quantum satis betanine
In Denemarken gelden trouwens erg slappe regels voor wat je in de worst mag stoppen, dat is in NL veel strenger.
Denemarken heeft trouwens het hoogste percentage darm en maagkanker van europa
Ik weet niet per hoeveel ze verpakt zijn, maar 6 of 12 stuks lijkt mij lekker. En nogmaals alvast bedankt.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:50 schreef Lotte. het volgende:
Hoeveel worsten zou je ongeveer willen hebben?
Die ken ik niet. Zijn dat ook die Deense rode?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:20 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Zijn die knakworsten bij de Lidl (of was het Aldi) geen optie?
nope, die mogen in NL niet verkocht wordenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zijn dat ook die Deense rode?
Nee, meer Duits. Het is redelijk licht van kleur. Heeft een heel knapperige vel, waar je ook echt met je tanden op moet zetten. Weet ook niet hoe knapperig die Deense rode is, soort van hotdog? Of nog knapperiger?quote:Op maandag 22 juni 2009 19:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Zijn dat ook die Deense rode?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |