ik ookquote:
geen probleemquote:Op maandag 22 juni 2009 00:04 schreef sinadO het volgende:
Bij dezen wil ik graag iedereen bedanken voor het tot een succes maken van mijn vorige topic.
![]()
Het was me een genoegenquote:Op maandag 22 juni 2009 00:04 schreef sinadO het volgende:
Bij dezen wil ik graag iedereen bedanken voor het tot een succes maken van mijn vorige topic.
![]()
oh noes ze bekijken me fappendquote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef reetveter het volgende:
Dit moet je trouwens in BNW posten, over al deze camera's. Die lui gaan allerlei complottheorien verzinnen hierover
Typen met 1 hand gaat je niet zo goed af he ?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ookmaar datj e het het wil nog niet zeggen dat je t moet gebruiken
Mjah, eindelijk lekkere, erudiete wijven op TV, is het alweer afgelopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef reetveter het volgende:
Nou, dat was het dan.
welcome back in the 80's !quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef Boe-man het volgende:
Poedelkapsels, vage pastel kleuren en snorren
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:05 schreef sinadO het volgende:
Dit programma lijkt me iets minder leuk...
hoiquote:
je bent de eerste die in 4 jaar klaagt.. nee dusquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef Xenomaniac het volgende:
Zeg Jimbo, kan jij niet dood met die teringsig van je?
niet echt, hij rolde buiten beeldquote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Zeitgeist het volgende:
Ah wacht on camera moord. Misschien wordt het toch nog interessant.
Wurgen!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:06 schreef Zeitgeist het volgende:
Inderdaad. Waar blijven die filmpjes van babies die worden gemept
hihi gemistquote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat zeiden ze net op tv, de man die de tapes startte heette jimbo
Idd,quote:
Nou!quote:Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Jimbo het volgende:
je bent de eerste die in 4 jaar klaagt.. nee dus
kan jij wel doodgaan, zonder reden nogwel
quote:
link en op ? ik post em welquote:
toen 15 voor pijpen 30 voor neuken 40 voor beidequote:
Inflatiequote:Op maandag 22 juni 2009 00:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
toen 15 voor pijpen 30 voor neuken 40 voor beide
tegenwoordig 30 voor pijpen 70 voor neuken 90 voor beide
Nah, voor een dollar koop je tegenwoordig een huis in de VS dus voor een kwartje moet je uit de brand zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef Boe-man het volgende:
Maar hoeveel kost die ho in het geel?
Kutje, ik wist dat ik iets vergeten was.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:16 schreef Tommeke het volgende:
de smaakpolitie
geen lucht bij zn hersentjesquote:
Scheuren in de rubbertjesquote:Op maandag 22 juni 2009 00:20 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Kutje, ik wist dat ik iets vergeten was.
Kakkerlakken in de zalmsalade enzo?
eensquote:Op maandag 22 juni 2009 00:23 schreef Zeitgeist het volgende:
minder gelul en meer gęnante en shocking filmpjes en het programma wordt nog wel wat
Inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 00:24 schreef mazaru het volgende:
Hoe ziek moet je zijn om een baby te meppen?
Ik ga maar naar poker kijken, hier draait mijn maag van om
Zonde, je hebt echt wat gemist deze avondquote:Op maandag 22 juni 2009 00:34 schreef intraxz het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn tv niet eens in het stopcontact zit
Voor dit soort dingetjes ken ik zat leuke internet-web-homepagesitesquote:Op maandag 22 juni 2009 00:35 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Zonde, je hebt echt wat gemist deze avond
Flikker op uit dit topic dan.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:39 schreef intraxz het volgende:
[..]
Voor dit soort dingetjes ken ik zat leuke internet-web-homepagesites
Open er een topic over in R&P bimbo.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:32 schreef griekjeee het volgende:
Hoeren in de TT en binnen no time een deeltje twee
Internetheldjequote:Op maandag 22 juni 2009 00:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Open er een topic over in R&P bimbo.
En tyf op uit dit topic.
Ik kan je de docu Africa Addio aanraden. Al wat ouder maar on the spot beelden van stopers en burger oorlogen in Africa enzo. Negers die elkaar slopen etc.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:47 schreef Jimbo het volgende:
wat een enorme boring kutshow , normaal hebben ze die doden shows, die zijn wel vet
gezelligquote:Op maandag 22 juni 2009 00:52 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ik kan je de docu Africa Addio aanraden. Al wat ouder maar on the spot beelden van stopers en burger oorlogen in Africa enzo. Negers die elkaar slopen etc.
Beeeeeetje laat.quote:
topic is geheugensteuntje om vanavond sbs gemist op te zettenquote:Op maandag 22 juni 2009 07:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Beeeeeetje laat.
Wat een tv avond gisteren hey, ge-wel-dig weer.
Ik ben afgehaakt bij een kindermeisje die met een pollepel op het hoofdje van een baby aan het timmeren was.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:30 schreef marcel-o het volgende:
[..]
topic is geheugensteuntje om vanavond sbs gemist op te zetten![]()
als er n heel topic voor gevuld is, lijkt me t waard om te kijken
quote:Op maandag 22 juni 2009 15:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er al filmpjes van deze bijzonder leerzame documentaire gepost?
Die 'rap' voice-over was echt triest inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Dat stemmetje van die gast wat de reportage maakt met zijn domme rijmpjes
Dat wijf met die snordaar ga je toch niet overheen over zo'n smerig figuur ?
Sniff some asswaarom gaatie gewoon neit naar een travestiet die gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |