Geen idee maar het viel mij ook al op dat het zo stilletjes is idd.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef Belsezar het volgende:
Geen idee maar het viel mij ook al op dat het zo stilletjes is idd.
Ongezelligquote:Op maandag 22 juni 2009 11:56 schreef rival het volgende:
Iedereen is druk aan het werk
of gaan lunchen
dat is de laatste tijd hier het geval... Tentame tijd is het ook! Maar veel komen er gewoon niet meer...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom is het saai hier vandaag?
aah je bent goed bezig !quote:
Spill it!quote:
Derde date was leukquote:
Wie dan niet eigenlijk?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is de laatste tijd hier het geval... Tentame tijd is het ook! Maar veel komen er gewoon niet meer...
Ok je bent nog jong, maar een pyjama? Gaat wel erg ver hoor KF.quote:Op maandag 22 juni 2009 12:27 schreef KudFokker het volgende:
Pff ik lig ziek in pyjama in bed
Heb me al 5 jaar niet meer ziek gemeld voor iets
zwar verkouden is niet ziek? ben jij nou een ECHTE vent?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zwaar verkouden, dus vandaar
Sliep best wel lang nog in een pyjama omdat ik dat lekker vondmaar slaap nu sinds 4 jaar in boxer
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zwaar verkouden, dus vandaar
Sliep best wel lang nog in een pyjama omdat ik dat lekker vondmaar slaap nu sinds 4 jaar in boxer
Hoi MMquote:Op maandag 22 juni 2009 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag lieve single en niet-zo-single vriendjes en vriendinnetjes van me
Heb ook koorts en ben te duizelig om iets te doen...quote:Op maandag 22 juni 2009 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zwar verkouden is niet ziek? ben jij nou een ECHTE vent?
Ja beetje aan lopen kutten dit weekend, ook wel eens fijn (beetje schoonmaken, boodschappen, leren etc) en zaterdagavond een feestje gehad en jij?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!
[..]
Hoi MMFijn weekend gehad?
Ja ik heb er even aan moeten wennen om in alleen boxer te slapenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sinds 4 jaar, dan heb je erg lang met pyjama geslapen zeg!
[..]
Hoi MMFijn weekend gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |