quote:Op zondag 21 juni 2009 23:30 schreef Ruud het volgende:
Vroeg hij om een bijdrage in zijn levensonderhoud?
Misschien kon hij anders niet thuiskomen?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]de zielepoot probeerde mij wijs te maken dattie een treinkaartje nodig had.
neeh ik zie hem vaker in de stadquote:Op zondag 21 juni 2009 23:32 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Misschien kon hij anders niet thuiskomen?
Welk huis. Het gaat over een zwerverquote:Op zondag 21 juni 2009 23:32 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Misschien kon hij anders niet thuiskomen?
zwervers wonen soms in villa'squote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welk huis. Het gaat over een zwerver
captain obviousquote:Op zondag 21 juni 2009 23:33 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welk huis. Het gaat over een zwerver
deze doet niet spuitequote:Op zondag 21 juni 2009 23:31 schreef Jawzz het volgende:
Hoezo geef je geld aan zwervers. Kan hij weer een lekkere spuit kopen van jou geld?
het begint met gr... Bek houwequote:Op zondag 21 juni 2009 23:47 schreef Blokhut het volgende:
Volgens mij bedoel je dat de zwerver in kwestie gretig is.
Haha, domme filister.quote:
heb je daar bewijs voor!? Of probeer je die arme mensen gewoon in een slecht daglicht te zetten?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef babipangang het volgende:
Liep ooit met vriendin door de stad, komt ook zo'n zwerver, vraagt ie of ie geld krijgt. Mijn vriendin geeft 2 euro uit medelijden, vraagt ie daarna of ie nog een euro mag zodat ie een overnachting kan betalen. Mijn vriendin geeft hem nog een euro uit medelijden, zegt die gast niet eens dankjewel, maar loopt snel weg de eerste beste kroeg binnen, eikel!
Viespeuk :|quote:
wisseltandenquote:Op zondag 21 juni 2009 23:58 schreef Lundegaard het volgende:
Je had `m 8,50 schoppen recht tegen zijn tanden moeten geven. En daarna vragen of ie nog toevallig kan wisselen.
nogmaals?quote:Op maandag 22 juni 2009 00:06 schreef Chinless het volgende:
TS nogmaals, welke stad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |