Serieus hoe kansloos is dat. En vervolgens allemaal mensen die ik niet ken gaan toevoegen en pronken met mijn foto's. Heel toevallig kwam ik er achter na een middagje chicks checken op hyves anders was ik er van m'n leven nooit achtergekomen. En het rare is de foto's die op die nep-hyve staan zijn allemaal van toen ik nog 15 was en die zijn destijds van mijn superdudes gehaald.
Die superdudes site heb ik al dik 3 jaar niet meer(superdudes

) Dit betekend dat een of andere mongool aan de andere kant van het land die foto's al minstens 3 jaar op zijn pc heeft staan. Het gaat om een 10 tal foto's en mijn nep profiel heeft ongeveer evenveel vriendjes als mij. Op mijn nep-profiel ben ik 22 terwijl ik dat nu nog lange na niet eens ben! Het fake profiel heeft meerdere 'doenbare' chicks in de lijst die ik dus ook in m'n hyves had kunnen hebben maar nu geloven dat die stalker mij is.
Ik zit nu dus een beetje de krabbels te lezen en die gek stuurd voor mij onbekende vriendjes allemaal denigrerende dingen over mij in principe. Van:"je bent lekker, voeg me toe" en dat soort dingen, volgens mij heb ik hier met een pedofiel te maken! Ik heb hyves al gemaild en hoop dat dit opgelost word.
Dit kan een beetje klinken als een of andere breezerklacht ook omdat ik vermeld dat ik superdudes heb gehad maar het is vind ik toch wel vrij kansloos als je jaren lang iemand anders naspeelt.
Klacht: fakers op hyves