L.!quote:
Fieuwwww!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:46 schreef Sinceria het volgende:
Het is genetisch bepaald dat je dat mag doen.
Haha inderdaad..quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad
Normaal op zondag lig ik de hele dag in mijn bed te rotten, dat heb ik vandaag niet gedaan. Ik heb vannacht ook maar 6 uur geslapen en minstens 300x wakker geweest..
Ik ga zo met laptop en al naar benedenquote:
Zondagavondtv is stomquote:Op zondag 21 juni 2009 22:48 schreef mafkees01 het volgende:
![]()
Nou lekker naar je bedje dan. Even TV kijken, (vooral sbs6) en dan lig je zo lekker te snoezen
![]()
Althans... ik
Oeh! Nasty!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Alleen de terugreis was kut... Iemand onder mijn trein gesprongen op station Eindhoven. 't Is dat ik me herinnerde dat ik nog een kaartje moest halen, anders was het recht voor mijn neus gebeurd.
jeetje zeg das heftigquote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Net lekker familieweekend gehad in Zuid-Limburg, was reuze gezellig!![]()
Alleen de terugreis was kut... Iemand onder mijn trein gesprongen op station Eindhoven. 't Is dat ik me herinnerde dat ik nog een kaartje moest halen, anders was het recht voor mijn neus gebeurd.
Hè bah!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Ludootje het volgende:
Net lekker familieweekend gehad in Zuid-Limburg, was reuze gezellig!![]()
Yep... Liep de trap naar het perron op, bedacht dat ik een kaartje moest hebben en toen ik weer de trap naar het perron op liep stormden er een paar conducteurs langs me heen.quote:
Okequote:Op zondag 21 juni 2009 22:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zondagavondtv is stomIk ga mijn boek proberen
Gekkie, wel speciaal iemand dusquote:
Nou. Wauw. Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef KudFokker het volgende:
heb een PowNed sticker op de 'boekhouder van Hoorn' geplakt
Yep, met jou?quote:
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè bah!
En op het station... Dat hoor je niet zo heeél vaak...
Blegh. Zelf gelukkig nooit zoiets gezien. Wel 1x gehad dat er iemand onder mijn trein was gesprongen, zat voor in de trein, zag de ambulancebroeders druk bezig zijn. Dame heeft het uiteindelijk zelfs nog overleefd. Was ook geen leuk gezicht.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep... Liep de trap naar het perron op, bedacht dat ik een kaartje moest hebben en toen ik weer de trap naar het perron op liep stormden er een paar conducteurs langs me heen.
Aan hun handelingen te zien mocht hulp niet meer baten, zelfs de ambulancebroeders kwamen heel rustig aangelopen.
Die gast is echt een icoon hoorquote:
Hoezo egoistisch? Ziek gewoon.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.
ja ookquote:
Dat is dan de 2de keer dat ik het hoor van Station Eindhovenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Inderdaad, meestal pakken ze een rustige overweg tussen de weilanden of zo. Deze besloot het te doen op een perron waar 300 mensen (en kinderen!) stonden te kijken.
Juist. Dit is echt zo'n wanhoopsdaad... Heftig hoor!quote:Op zondag 21 juni 2009 22:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |