Hallo menschen!
Ik zo gisteren thuis blijven (geen geld meer voor enig uitgaansplezier, ff wachten op die zorgtoeslag, jwt) en ik een beetje zappen.
Het is ongelovelijk hoeveel crap er toch rond 12 uur op de Nederlandsche buis is, zo heb je die clubcam op TMF (zie dat andere topic daarvoor) of die pauper sexreclames op bijna elke andere zender van 50+ naakte vrouwen

( ga dan meteen copulatie bedrijven met een koe)
Anyweejs, ik kwam dus zo langs nederland 3 waar je zo een programma hebt genaamd De Non.
http://nl.visit-it.com/television/programs/nederland_3/de_non (laatste uitzending van gisteren)
Hij begint meteen al met dat kereltje die mensen imiteert, ik zat zo tv te kijken en ik had gigantische gevoelens van plaatsvervangende schaamte. Die arme bozzie probeert zo heul goed mogelijk van dei imitaties na te doen, ware het niet dat hij compleet word afgebrand door het kijkende en bellende publiek.
Je kon zoe sms-en of je die gast wilde hebben of dat ie weg moest en een andere kwam (kwam daarna een indische vrouw die een loempia ging vouwen

) en na zo'n 4 minuten mocht ie alweer aftaaien.
Klacht: Mensen die zich openbaar op TV zich voor lul zetten, dat het je gewoon pijn in je hart doet