Ja, ik had boodschappen gehaald in Duitsland en daar hebben ze langdurige melk blahblah, en het staat niet eens zolang in de koelkast.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:54 schreef Druktemaker het volgende:
Moet je het niet zo lang laten staan he, naab!
Duitse melk, logisch dat het zuur isquote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ja, ik had boodschappen gehaald in Duitsland en daar hebben ze langdurige melk blahblah, en het staat niet eens zolang in de koelkast.klerelijers.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Duitse melk, logisch dat het zuur is.
Langdurige melk.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ja, ik had boodschappen gehaald in Duitsland en daar hebben ze langdurige melk blahblah, en het staat niet eens zolang in de koelkast.klerelijers.
Dat krijg je ervan als je met de vijand heult.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:56 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Ik had er vertrouwen in ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:57 schreef Acinonyx het volgende:
kijk je nooit op de datum, of naar de melk zelf, voordat je het gaat drinken ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:07 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een klein huis, want hij kan met 1 hap cornflakes zijn hele vloer onderspuiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |