Leuke tijdsbesteding.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik weet het ook niet, maar ik lees ze indd ook! Ook ooit een boek en dat was over een vrouw en die was verkracht door 2 mannen, keel door gesneden en buik opengesneden! Maar ze had het overleefd etc! Zaten ook foto's bij!
Zoiets wou ik ook typen maar was er te lui voorquote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef sjonbeton het volgende:
De een houdt van pizza, de ander van bloemkool. De een van metal, de ander van klassiek. Dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat anderen het niet leuk mogen vinden. Snap uberhaupt niet dat je je er druk om maakt.
Lezen op locatie is zo slecht nog nietquote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef Djahani het volgende:
Ik denk dat het doel van die mensen is om er zelf in te gaan verdiepen.
Zet er aub als sub-klacht bij : Vrouwen die in een zwembad betalen voor de entree en dan een boek gaan lezen.![]()
Bij ons in Nijmegen, liggen er zowat 10 vrouwen naast elkaar (horen niet bij elkaar ofzo) boeken te lezen.
Ik bedoel, waarom moet dat in een zwembad?
Omdat smaken verschillen kun je idd ook niet verbaasd zijn over de smaken van anderenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef sjonbeton het volgende:
De een houdt van pizza, de ander van bloemkool. De een van metal, de ander van klassiek. Dat jij het niet leuk vindt betekent niet dat anderen het niet leuk mogen vinden. Snap uberhaupt niet dat je je er druk om maakt.
Door dat boek weet ik wel hoe mijn leven er uit zal gaan zien stel ik word ook uit mn auto gerukt, verkracht, opgengesneden, voor dood achter gelaten én natuurlijk gered!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Leuke tijdsbesteding.Nog erger dan Fokken
Tof!quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Door dat boek weet ik wel hoe mijn leven er uit zal gaan zien stel ik word ook uit mn auto gerukt, verkracht, opgengesneden, voor dood achter gelaten én natuurlijk gered!
Natuurlijk kan dat wel, maar dat is toch geen reden om erover te klagenquote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Xandrar het volgende:
[..]
Omdat smaken verschillen kun je idd ook niet verbaasd zijn over de smaken van anderen
In KLB klaagt met over kanslozere dingen, dus ik vind dit nog wel meevallen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:15 schreef sjonbeton het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, maar dat is toch geen reden om erover te klagen
Zin om die fantasie na te spelen?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Door dat boek weet ik wel hoe mijn leven er uit zal gaan zien stel ik word ook uit mn auto gerukt, verkracht, opgengesneden, voor dood achter gelaten én natuurlijk gered!
Kijk, een ervaringsdeskundige. Wat voor gevoel gaat er nou door je heen als je zo'n opengesneden buik op de foto ziet? Van iets van: wooow wat erg!!. Maar toch dat boek lezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Ja ik weet het ook niet, maar ik lees ze indd ook! Ook ooit een boek en dat was over een vrouw en die was verkracht door 2 mannen, keel door gesneden en buik opengesneden! Maar ze had het overleefd etc! Zaten ook foto's bij!
Ik snij je buik met liefde open.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dan op een liefdevollere manier? Ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |