Hopelijk heeft hij erin lopen schijten, dan kan jij dat straks opruimen, en doe maar niet alsof dat niet 1 van je taken is.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:26 schreef McGilles het volgende:
Nu zit ik op mijn werk (GGZ) druk bezig met m'n studie.
Komt er een sjakie langs en zegt: "Mag ik de sleutel van de sportruimte"
Ik: "Gaat u sporten dan"
Hij: "Nee ik wil eventjes douchen"
Ik: "Oooh geen probleem"
Hij kwam zo direct over dat ik ervan uit ging dat het een persoon is die hier is opgenomen en eventjes wil luchten en relaxen.
Hij krijgt dus vrolijk de sleutel mee en loopt naar de ruimte.
Nu kom hij 20min later terug en geeft hij de sleutel terug en loopt vrolijk naar buiten![]()
![]()
Hij is dus helemaal niet opgenomen hier en is waarschijnlijk gewoon een zwerver
Ja vastquote:Op zondag 21 juni 2009 18:27 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij erin lopen schijten, dan kan jij dat straks opruimen, en doe maar niet alsof dat niet 1 van je taken is.
Vakantiewerk, beetje je best doen en nu totale vrijheid over je eigen urenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
GGZDat lijkt me nog best een tof bijbaantje. Hoe ben je daar binnen gerold?
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef mrkanarie het volgende:
Stel dat zwervers konden Fokken en dit lazen dan had je morgen een hele rij voor de deur.
Het is een feit dat zwervers bijna altijd alleen maar iets vragen aan lelijke mensen, dus mischien heeft je collega wel helemaal geen last.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:31 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal welkom!
Echter werk ik morgen niet, succes aan mijn collega, wie weet leest die wel mee![]()
Als je Nederlands beter begreep had je deze reactie niet geplaatst.quote:
Aardig hequote:Op zondag 21 juni 2009 18:40 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel aardig dat je hem nog de sleutel gaf, na 10 jaar niet gedouched te hebben heb jij hem *zijn behoeften* bevredigd.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:26 schreef McGilles het volgende:
Nu zit ik op mijn werk (GGZ) druk bezig met m'n studie.
Komt er een sjakie langs en zegt: "Mag ik de sleutel van de sportruimte"
Ik: "Gaat u sporten dan"
Hij: "Nee ik wil eventjes douchen"
Ik: "Oooh geen probleem"
Hij kwam zo direct over dat ik ervan uit ging dat het een persoon is die hier is opgenomen en eventjes wil luchten en relaxen.
Hij krijgt dus vrolijk de sleutel mee en loopt naar de ruimte.
Nu kom hij 20min later terug en geeft hij de sleutel terug en loopt vrolijk naar buiten![]()
![]()
Hij is dus helemaal niet opgenomen hier en is waarschijnlijk gewoon een zwerver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |