Goed hoor. Leventje gaat rustig door.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:11 schreef MinderMutsig het volgende:
Goed hoor. ben nu druk bezig om de caravan klaar te maken voor het weekend. We gaan een weekend naar Den Haag en op zondag lekker naar Parkpop.
Hoe is het met jou?

dan heb je vast meer geslapen dan mijquote:

Denk het welquote:Op maandag 22 juni 2009 13:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan heb je vast meer geslapen dan mij

Justinquote:

redelijk?quote:

hmm, ik ben niet kapot, maar ik heb vannacht ook zowat geen slaap gehad. zal voort nog wel komenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man wat ben ik gaar... vannacht nauwelijks geslapen, vervolgens weer die oersaaie weg van Hulst naar Capelle a/d IJssel, er gebeurde niks in de bieb en daarna weer diezelfde saaie weg terug... ik ben KAPOT

hoe dat?quote:

dit jaar weer veel kosten om hem door de APK te krijgen en ook veel kosten te verwachten in het komende half jaar (die niet persé nu nodig zijn)quote:

quote:Op maandag 22 juni 2009 20:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dit jaar weer veel kosten om hem door de APK te krijgen en ook veel kosten te verwachten in het komende half jaar (die niet persé nu nodig zijn)![]()
![]()

hmm, dan zou die toch zonder problemen door de APK moeten komen lijkt me. Wat moet er aan gebeuren dan?quote:

nieuwe koplamp-unit aan beide kanten, nieuwe uitlaatklem + einddemper en minimaal 1 nieuwe velg + band... en dan natuurlijk de kosten van de jaarlijkse beurt met APK nog!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dan zou die toch zonder problemen door de APK moeten komen lijkt me. Wat moet er aan gebeuren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |