quote:Op zondag 21 juni 2009 15:07 schreef trovey het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het niet zo vreemd dat mensen dat hebben gedaan. Mensen zijn niet helderziend en weten dat je daar met opzet de ramen eruit staat te slaan omdat je nieuwe ramen krijgt, zeker niet als je niet weten dat je de bewoner van het huis bent. Als je het met veel tamtam hebt gedaan kunnen ze ook denken dat je een gestoord iemand bent die is doorgedraaid in zijn of een andermans huis.
Ja, want inbrekers breken op klaarlichte dag, via de voorruit inquote:Op zondag 21 juni 2009 15:03 schreef Djahani het volgende:
En als er echt iemand de ruit in slaat om in te breken, denken de buren :
Ooh de buurman is zijn ramen weer aan het vervangen
Ooit van een reservesleutel gehoord of anders de ANWB die je deur kan openen? Beetje raar dat jij mensen meteen tokkies noemt die opkijken als iemand een raam van een auto staat in te slaan. Is er eens sociale controle als er iets gebeurt wat niet echt tot de dagelijkse bezigheden behoort weer niet goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:03 schreef mieuwmieuw het volgende:
Dat had ik een keer met mijn auto. Mijn zusje had mijn autosleutels in de auto vergeten, dus moest ik een raam inslaan. Al die tokkies vies uit hun ramen kijken.
Die deur gaat toch niet vanzelf op slot?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:03 schreef mieuwmieuw het volgende:
Dat had ik een keer met mijn auto. Mijn zusje had mijn autosleutels in de auto vergeten, dus moest ik een raam inslaan. Al die tokkies vies uit hun ramen kijken.
Ha nee, want dan zullen ze zien dat het niet de buurman is.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:03 schreef Djahani het volgende:
En als er echt iemand de ruit in slaat om in te breken, denken de buren :
Ooh de buurman is zijn ramen weer aan het vervangen
Wel als je hem van binnenuit sluit en dan dichtgooit.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die deur gaat toch niet vanzelf op slot?
Wat voor prehistorische wagen heb je dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wel als je hem van binnenuit sluit en dan dichtgooit.
Kon je niet gewoon netjes de kitrandjes of de plinten verwijderen om zo de hele ruit in z'n geheel eruit te halen, om er nog enigzins iets nuttigs mee te kunnen doen!?..quote:Op zondag 21 juni 2009 15:00 schreef wapwip het volgende:
Sta je lekker "maffia style" de raam uit je huis te rammen, aangezien zometeen een oom komt die glaszetter is, en fijn dubbelglas in het raam zal zetten. Dus ik "i'm here for the money" boem glas eruit, nog beetje schelden, nog beetje slaan. En dat zo bij iedere ruit, het zijn er 4.
Heeft iemand naar de politie gebeld want ze dachten dat ik daadwerkelijk bij iemand de ruit in stond te slaan![]()
![]()
Veel mensen hebben de slechte gewoonte het slotknopje naar beneden te doen met de deur open en dan de deur dicht te gooien in het slot.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die deur gaat toch niet vanzelf op slot?
Ik ben dan ook niet de proffesionalquote:Op zondag 21 juni 2009 15:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Kon je niet gewoon netjes de kitrandjes of de plinten verwijderen om zo de hele ruit in z'n geheel eruit te halen, om er nog enigzins iets nuttigs mee te kunnen doen!?..Zoals je het gedaan hebt komt niet echt profesioneel over..
pauperquote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef wapwip het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet de proffesionalVond het veel te leuk dat ik me voorruit eruit mocht rammen
Mensen met auto's zonder centrale vergrendeling op afstandbedieningquote:Op zondag 21 juni 2009 15:20 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Veel mensen hebben de slechte gewoonte het slotknopje naar beneden te doen met de deur open en dan de deur dicht te gooien in het slot.
edit: te laat![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |