Het komt Israėl, als land, wel goed uit, maar de Israėlische politiek, de Israėlische regering heeft het liefst een gevaarlijk, eng Iran.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:52 schreef .txt het volgende:
[..]
Het komt Israėl wel goed uit als de revolutie daar doorzet, maar dat wil niets zeggen over eventuele Mossad activiteiten in Iran. Er zijn misschien wel 50 landen die belang hebben bij regime-verandering in Iran.
Het is door mijn hoofd geschoten. Niks meer en niks minder. De gedachte is luguber, maar niet absurd.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed bij je hoofd als je zulke uitspraken doet. Wat een stumpert ben je ook eigenlijk.
Ik vind dit toch wel een rare uitspraak van je, had dit niet verwacht zo.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed bij je hoofd als je zulke uitspraken doet. Wat een stumpert ben je ook eigenlijk.
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:55 schreef Py het volgende:
[..]
Het is door mijn hoofd geschoten. Niks meer en niks minder. De gedachte is luguber, maar niet absurd.
Jij mag me een stumper vinden. Ik snap dat je erg betrokken bent bij alles en neem je niets kwalijk.
Het was tegen niemand beledigend bedoelt.
Ik zet wel een aluhoedje opquote:Op zondag 21 juni 2009 18:00 schreef .txt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan moet je zorgen dat het niet door je hoofd schiet. Of je moet beargumenteren waarom jij denkt dat Mossad burgers in Iran overhoop knalt.
Diegene durft in ieder geval niet zijn of haar naam eronder te zetten , wie of waarom schrijft zo'n iemand dit ??quote:Op zondag 21 juni 2009 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Geschreven door een Marokkaan die ook actief is op Marokko.nl. Ik hou normaal niet van zulke praatjes: maar ik moet die jongen echt niet tegenkomen.
Er zijn mensen die vinden dat de Iraanse jeugd is losgeslagen door de westerse soaps op tv. En dat het Iraanse volk is verpest. Ik denk dat er genoeg mensen (hardline moslims) zijn die met argusogen kijken hoe het volk tegen de islamitische leider in opstand komt.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef TOBOL_KOSTANAY het volgende:
[..]
Diegene durft in ieder geval niet zijn of haar naam eronder te zetten , wie of waarom schrijft zo'n iemand dit ??
Persoonlijk acht ik dit scenario onwerkelijk.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef Py het volgende:
[..]
Ik zet wel een aluhoedje op![]()
Het Iraanse regime financieert terreurorganisaties die Israel willen vernietigen.
Hoe meer het Iraanse volk het regime haat, hoe groter de kans dat het regime valt.
edit- Ik denk trouwens niet dat de mossad dat doet. Die gedachte is door mijn hoofd geschoten, zoals ik al zei
De koerden doen nu ook meequote:dirtyEff #iranelection people disarmed basiji in kurdestan
less than 20 seconds ago from TwitterFon
Welke senator zegt dat? En wat heeft een senator over internationale politiek te zeggen?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:27 schreef alexis_ het volgende:
CNN. Senator zegt dat Amerika geen aandeel heeft in de huidige gebeurtenissen in Iran. En dat het , in tegenstelling tot het verleden, heel belangrijk is dat Amerika zich nu afzijdig houdt. De enige optie die ze ziet is sancties via de UN.
http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/DAH141788.htmquote:Iranian airforce to hold exercises in Gulf
21 Jun 2009 12:35:50 GMT
Source: Reuters
TEHRAN, June 21 (Reuters) - Iran's airforce will start exercises on Monday in the Gulf and the Sea of Oman in order to raise "its operational and support capabilitity", the official news agency IRNA said on Sunday.
"In this manoeuvre there will be long-distance flights of around 3,600 km (2,237 miles) along with aerial refuelling from tanker to fighter jet and from fighter jet to fighter jet ...
"There will also be low altitude flights over the waters of the ... Gulf and the Sea of Oman by Iranian fighter jets over distances of 700 km," it said.
The plans for the military exercises were already announced some time ago. The IRNA report made no mention of protests in Iran over its disputed election.
Ochjee als Khamenei maar geen rare dingen gaat doen en Israel gaat aanvallen als afleiding ofzoquote:Op zondag 21 juni 2009 18:39 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Vage shit:
[..]
http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/DAH141788.htm
of wilders?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:42 schreef Py het volgende:
[..]
Ochjee als Khamenei maar geen rare dingen gaat doen en Israel gaat aanvallen als afleiding ofzo
Of het is gewoon een troll. Ik zou het daar maar op houden.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:22 schreef Py het volgende:
[..]
Er zijn mensen die vinden dat de Iraanse jeugd is losgeslagen door de westerse soaps op tv. En dat het Iraanse volk is verpest. Ik denk dat er genoeg mensen (hardline moslims) zijn die met argusogen kijken hoe het volk tegen de islamitische leider in opstand komt.
Waar die mensen de Arabische leiders als dictators zien en graag daar revoluties zien ontstaan, zien ze nu het tegenovergestelde: een islamitische dictator krijgt een revolutie om zijn oren omdat het volk meer vrijheid wil.
En dan krijg je dit soort stukjes.
quote:Anomaly100 http://bit.ly/2MYU4D Basije HQ Explodes from Gas Line After 5 Basijies Lock Thmselves Inside. #Iranelection #Tehran
Uiteraard kijk ik die zender niet. Hoe kun je zulke suggestieve rommel pruimen. Infantiele, hersenvervuiling waar je hooguit met de intellectuele capaciteiten van Homer Simpson van onder de indruk raakt. Als je ooit (een vorm van) hoger onderwijs genoten hebt, zul je begrijpen dat bronvermelding en verificatie ervan een vrij elementair fundament is voor je iets verkondigt of voor waarheid aanneemt. En gezien CNN louter stemmingmakerij betreft met grote, schreeuwende headers om bij het kijkerspubliek vooral angst en populisme te zaaien, laat ik dit Angilicaanse geschreeuw vanzelfsprekend buiten het keuzemenu van mijn beeldbuis.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:41 schreef alexis_ het volgende:
Chooselife, kijk CNN zou ik zeggen. Maar daarvoor ben je nu te laat.
Met vliegtuigen? Volgens mij komen die dingen van hun nog niet eens zo ver, bovendien zouden ze over Arabische landen moeten vliegen. Lijkt me eerder een show voor de bevolking of als afschrikking, teken van sterkte tegen mogelijke Israelische aanval.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:42 schreef Py het volgende:
[..]
Ochjee als Khamenei maar geen rare dingen gaat doen en Israel gaat aanvallen als afleiding ofzo
Gewoon standaardoefening.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:39 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Vage shit:
[..]
http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/DAH141788.htm
Uitesloten. Er bestaan geen belangen die die richting op wijzen.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:42 schreef Py het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |