Nee, ik kwam een broodje etenquote:
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?quote:
ik denk in plaatjesquote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?Ik had een broodje gezond zonder vlees
waarom ga je dan naar een Griek?quote:Op zondag 21 juni 2009 14:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Relevantie? Of is dit puur voor de beeldvorming bij mijn verhaal?Ik had een broodje gezond zonder vlees
Omdat zij het lekker maken natuurlijkquote:
Groepjesvormingquote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
omdat ze grieks is, lekker bij je homies
Aannamesquote:Op zondag 21 juni 2009 14:15 schreef Crack_ het volgende:
Het is anders ook niet zo beleefd om te blijven kijken daar hoor, want ik neem aan dat je je broodje ondertussen alweer op had ?
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:16 schreef Ritmo het volgende:
Grieks.![]()
Hehe toevallig enkele weken terug een gelijksoortig iets meegemaakt, ook bij de Griek. We waren uit eten en opeens hoorden we iemand in de hoek op de grond vallen en schreeuwen, en even later kwam de eigenaar van het restaurant voorbij gestormd terwijl hij een of andere dronkelap bij z'n kraag vasthad en letterlijk de deur uitgooide, nog nooit iemand zo hard zien vliegen.Best leuk vermaak tijdens het wachten op het eten.
Bij het uitgaan kan ik me er wel aan storen, vaak is er daarna echt een kutsfeer.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gisteren iets soortgelijks gezien, maar dan in tha club
Dan vind ik het een terechte klacht!quote:Op zondag 21 juni 2009 14:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
AannamesIk ben netjes vertrokken toen ik mijn broodje op had, anders had ik ook wel het einde gepost.
Geen last van gehad. Volgens mij stond iedereen even tien seconden stil en ging het feest daarna gewoon doorquote:Op zondag 21 juni 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bij het uitgaan kan ik me er wel aan storen, vaak is er daarna echt een kutsfeer.Uitsmijters maken het ook nog wel eens erger dan het is.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |