quote:
Dat kon ik dus ook niet, maar nu dus welquote:Op zondag 21 juni 2009 18:49 schreef mrbox het volgende:
Werkelijkkan me het nog niet zo voorstellen dat je daar zin in hebt
Gebruik m'n laptop om auto bij te stellen maar dat werkte elke keer niet, bleek dat door m'n lader van laptop te komen. (batterij was al aardig leeg)quote:Op zondag 21 juni 2009 18:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah goedzo(wat was t dan?)
chinees he hmmm best een strak plan, alleen geen zin om te halen, es zien of ze ook brengen....
Zooooo wat saai.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is het hier weer een typische zondag
Hoiquote:
Hoiquote:
Hoest met jou dan?quote:
veels te druk met van alles bezig, verder wel goedquote:
Zal ik er eens iets ingooien?quote:
Mooi.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Jannuk het volgende:
[..]
veels te druk met van alles bezig, verder wel goed
Ik ben het er niet mee eens.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat een gezwaai hier.. oke stelling :
Het leven van een single is op zondag erg saai
Helemaal mee eensquote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee,quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zal ik er eens iets ingooien?
Afgelopen week heeft er hier in het flatgebouw een man de zonnebank van zijn ex uit het raam geflikkerd. Vanaf 4 hoog.![]()
Iemand hier wel eens spullen van je ex gesloopt?
Hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Hierbij de vereiste informatie:Hoe oud ben je? 23 Sekse? Man Woonplaats/ regio? Leiden Interesses? Reizen Seksuele voorkeur? Hetro Lengte en postuur? 182 lang normaal Hoe lang single? Twee maanden
Het valt dan weer mee dat er niet gevraagd wordt om de lengte van de laatste relatieMaar goed dat terzijde: Hallo
Helleuw, welkom.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Hierbij de vereiste informatie:Hoe oud ben je? 23 Sekse? Man Woonplaats/ regio? Leiden Interesses? Reizen Seksuele voorkeur? Hetro Lengte en postuur? 182 lang normaal Hoe lang single? Twee maanden
Het valt dan weer mee dat er niet gevraagd wordt om de lengte van de laatste relatieMaar goed dat terzijde: Hallo
quote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Ja verschrikkelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen een videoband (telt dat?)quote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef Sinceria het volgende:
Zal ik er eens iets ingooien?
Afgelopen week heeft er hier in het flatgebouw een man de zonnebank van zijn ex uit het raam geflikkerd. Vanaf 4 hoog.![]()
Iemand hier wel eens spullen van je ex gesloopt?
Hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 19:43 schreef termuis het volgende:
Hallo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |