Singles is een goed middel om je ei kwijt te raken, wij vangen hem wel op en bewaren hemquote:Op zondag 21 juni 2009 18:30 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
Kan altijd
Maargoed dat ik hier ff kwaad ben gewordenNormaal gaat dat via de telefoon naar de betreffende persoon, en dat ging niet goed. Dan was ik nu 100% verlost, want ik weet hoe het had geėindigd
Dat plaatje met die trap bedoel je?quote:
Jaquote:Op zondag 21 juni 2009 18:33 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat plaatje met die trap bedoel je?
Die is niet meer te zien alstie naar 60*60 pixels moet
Als jij dan toch zo goed met computers bent. Kun jij mij pc dan ook even fixen?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef vencodark het volgende:
Btw, het is met de pc gelukt.![]()
Ben nu de juiste programma's aan het installeren dus gaat helemaal goed komen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ja![]()
Balen. Je kan hem wel gebruiken als achtergrond van je computer
Nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dan toch zo goed met computers bent. Kun jij mij pc dan ook even fixen?
Burgerijquote:Op zondag 21 juni 2009 18:29 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ah dus bijna de burgerij in! Moet er nog niet aan denken...Maar ik ga nog wel even mee ja in het Enschedesche studentenleven.
En nu ga ik een hot en spicy pizza van de domino's ophalen voor m'n huisgenootjes en ik.
Tot later!
Dat magquote:
Niet aardigquote:
Idd met aardig doen bereik je weinigquote:
Waar dan wel voor?quote:
Goed antwoordquote:
Maar je hoeft nog maar minder dan 2,5 uurquote:Op zondag 21 juni 2009 18:34 schreef mafkees01 het volgende:
![]()
Klopt!
Kweet... Beter tot 10 tellen, maargoed... Ik heb het wel vaker gehad. Ze maken gewoon hun eigen wetten boven de wet- en regelgeving. Soms oke: maar nu.... Dat schiet echt het verkeerde keelgat in na zo'n gefrustreerde werkdag...
En hoe erg ik daar ook een hekel aan had onder het mom van: ik moet straks nog jaren en jaren werken.. heb ik er nu wel zin inquote:
Je kan hetquote:Op zondag 21 juni 2009 18:47 schreef mafkees01 het volgende:
Idd...
Ik ben weer weg! Als het fout gaat zal ik even tot 10 tellen en op het rode telefoontje drukken. Om erger te voorkomen![]()
Werkelijkquote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En hoe erg ik daar ook een hekel aan had onder het mom van: ik moet straks nog jaren en jaren werken.. heb ik er nu wel zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |