uuh ja dat ookquote:
van de week gemerkt dat mn nookje ook wel mooie foto's maaktquote:
hoiquote:Op zondag 21 juni 2009 17:51 schreef dikkemongul het volgende:
Dag mensen, meld me hier ook maar eens aan. Ik neem aan dat het hier gewoon ervaringen vertellen, een beetje discussiëren en voor de rest wat dom lullen is? Ben namelijk ook weer actief op dit gebied en ben benieuwd naar ervaringen van anderen.![]()
# Hoe oud ben je? 22
# Sekse? man
# Woonplaats/ regio? Overijssel
# Interesses? Uitgaan, Muziek eigenlijk van alles wel
# Seksuele voorkeur? Vrouw!
# Lengte en postuur? 1.85m
# Hoe lang single? Toch al wel weer 3 jaartjes!maar het begint weer te kriebelen...
Ik ben van aant werk ( nu pauze) maar ik heb gewoon alleen maar alles gehaast moeten doen. Constant gezeik van klanten, allemaal teringritten en focking koppijn gekregen.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er aan de hand dan mafkees?*
Dikke mongul!Een twentenaar!
Overijssenaar.. waar vandaan eig?
Adem in.. . adem uitquote:Op zondag 21 juni 2009 18:01 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Ik ben van aant werk ( nu pauze) maar ik heb gewoon alleen maar alles gehaast moeten doen. Constant gezeik van klanten, allemaal teringritten en focking koppijn gekregen.
Ik werd echt zo kwaad gewoon, dat ik (ben taxichauffeur) de auto letterlijk tegen een boom wou rijden.
Wat een klotedag is dit zeg.. Toch weer wezen werken, spijt van zegHet loopt gewoon voor geen meter en ik ben het helemaal zat. Gezeik met al die lui daar op de centrale. Achterlijke imbecielen, denk eens mee ofzo
sjemig, ik dacht dat ik de enige was die 5 nachten achter elkaar 15 uur sliep, jij kan dat dus ook?quote:Op zondag 21 juni 2009 18:01 schreef kingmob het volgende:
verdomme weer 14 uur geslapen. Iets is niet ok
Dat blijkt ja, ik begin inmiddels wat van te balen, had allerlei plannenquote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef Jannuk het volgende:
[..]
sjemig, ik dacht dat ik de enige was die 5 nachten achter elkaar 15 uur sliep, jij kan dat dus ook?
Dat is dan weer minder inderdaadquote:Op zondag 21 juni 2009 18:09 schreef kingmob het volgende:
Dat blijkt ja, ik begin inmiddels wat van te balen, had allerlei plannen
quote:Op zondag 21 juni 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Adem in.. . adem uit
bedenk maar dat het straks allemaal voorbij is, tis maar 1 dagje en (ik weet niet hoelang je nog moet) het is straks weerover
Enschede!quote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat is er aan de hand dan mafkees?*
Dikke mongul!Een twentenaar!
Overijssenaar.. waar vandaan eig?
Je nieuwe avatar is leukquote:
Schat tochquote:Op zondag 21 juni 2009 18:12 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat doe ik nu, maar wat kan ik altijd kwaad worden zeg. Echt fucking druk gewoon, nieteens tijd om 1 slokje te nemen, en wat krijg je terug? Fukking gezeik omdat ik 1 of andere gare kutbus moet pakken voor een kloteritje
Ik moet tot negen, maar nog 1 ding en ik rijd terug naar de zaak. Ik wil al maanden weg, en dit versterkt het alleen maar meer!
1 september afstuderen a 40 u/pw dus dan ben ik 100% weg. Maar tot 1 september...
ff rustig afkoelen nu, moet zo weer weg![]()
![]()
![]()
Stadgenootquote:Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Enschede!
Zie dat je ook aan de uni studeert?
achgosiequote:
Tijd om te gaan lenen of een ander baantje te zoeken? Ik werkte in die tijd als receptionist in het weekend bij een bejaardentehuis. Er bestaat geen beter studentenbaantje, trust me.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:12 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat doe ik nu, maar wat kan ik altijd kwaad worden zeg. Echt fucking druk gewoon, nieteens tijd om 1 slokje te nemen, en wat krijg je terug? Fukking gezeik omdat ik 1 of andere gare kutbus moet pakken voor een kloteritje
Ik moet tot negen, maar nog 1 ding en ik rijd terug naar de zaak. Ik wil al maanden weg, en dit versterkt het alleen maar meer!
1 september afstuderen a 40 u/pw dus dan ben ik 100% weg. Maar tot 1 september...
ff rustig afkoelen nu, moet zo weer weg![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |