Wat een stervende hoeren kut bedrijf is dat toch. Ik had vandaag afgesproken om met mijn Japanse mattie F1 te gaan kijken omdat hij binnenkort weer terug gaat naar Japan. Dus bij mij afgesproken omdat ik hier een grote bank en een grote tv heb staan. Omdat ik (helaas) in Limburg woon (ben zelf geen limbolander god zij dank) en hier zeg maar 6 mensen ofzo wonen moest hij dus vanuit de stad naar dat gehucht waar ik woon komen. Tot zover geen probleem zou je denken. Maar nee hoor, die tering bussen rijden dus opeens gewoon niet meer. Ik zou eerst naar het station gaan om hem op te halen maar die bus kwam dus niet. Nouja ik denk dit is limburg he, stelletje apen ken niks dus zal wel een foutje zijn. Dus ff die gast gebeld dat ie zelf even op de bus moet stappen. Maar nou komt die bus goedverdoemme op het station daar ook niet. Dus ik die homo's bij Veolia gebeld wat de neuk er nou eigenlijk aan de hand is en of het nou echt zo moeilijk is om een bus rondjes te laten rijden. Uiteraard wist de muts aan de telefoon te vertellen dat ze geen idee had wat er aan de hand was (ja, want als bussen niet rijden dan heb je dat ook niet door he... Bij vliegtuigen en treinen word het meteen doorgegeven en bij de bussen in Leiden ook dus waarom hier niet?). Dit duurde trouwens wel een minuut of 10 wegens het onvermogen van de untermenschen in Limburg om fatsoenlijk Nederlands te kunnen verstaan.
Nu is het maar hopen dat de volgende bus dus wel gaat (zou 2 minuten gelden gebeurd moeten zijn...) anders moet ik mezelf nog de pleuris fietsen ook om optijd in de stad te zijn om bij die gast F1 te kijken.
Samenvatting: Mongolen bij veolia kunnen geen bussen laten rijden en weten zelf niet waarom.
Limburg

veolia
Limburgers die geen Nederlands verstaan
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.