Ook hoor, alleen morgen weer werken hequote:
ROFL homoquote:Op zondag 21 juni 2009 13:34 schreef Jimbo het volgende:
mensen die trots zijn over hosselen
zoek een leuke chick, begin een relatie , houd die vast voor een hele tijd en wees daar trots op
players![]()
!
Leuk inderdaad. Als je 30 bent.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:34 schreef Jimbo het volgende:
zoek een leuke chick, begin een relatie , houd die vast voor een hele tijd en wees daar trots op
players![]()
!
Vertel de TS eens wie hier de baas is.quote:
QFTquote:foto Op zondag 21 juni 2009 13:09 schreef B.E.D het volgende:
Een echte baas slaapt zijn roes uit tot 15:00 en gaat dan langs de McDrive om vervolgens thuis te ontbijten met een blik bier erbij.
Het is nu nog maar kwart voor 2.quote:foto Op zondag 21 juni 2009 13:09 schreef B.E.D het volgende:
Nee hoor, grapje. Het was er maar 1.
Klacht: Al die hossel topics die in het verleden zijn geopend, en in de toekomst geopend zullen worden.
Re$pectz.
Dank U.
Een echte baas slaapt zijn roes uit tot 15:00 en gaat dan langs de McDrive om vervolgens thuis te ontbijten met een blik bier erbij.
Dat is wel een zin voor een echte hosselaar om te zeggeng.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:34 schreef Jimbo het volgende:
players![]()
!
quote:Op zondag 21 juni 2009 14:11 schreef Darkestrah het volgende:
Ik wil weer een afcajos topic. Daarin moet ik Banzaiaap gelijk geven.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop