maar je moet wel je pc aanzetten, inloggen, gegevens invoeren, betalen met je random readertje, uitprinten (4x ofzo), pctje uitzetten. Tegen die tijd heb ik mijn kaartjes wel uit de automaat en een flesje drinken van de kiosk.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Om een antwoord te geven op je derde klacht denk ik dat het inderdaad gemakkelijker is ze via internet te bestellen, omdat je dan niet meer hoeft aan te schuiven in rijen e.d..
Je weet tenminste zeker dat er geen domme, stinkende bejaarde voor je staat bij de enige automaat. Daardoor heb ik vaak genoeg treinen gemist.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zie niet in wat het voordeel is. Bij de automaten gaat het sneller.
Ik heb dat amper meegemaaktquote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet tenminste zeker dat er geen domme, stinkende bejaarde voor je staat bij de enige automaat. Daardoor heb ik vaak genoeg treinen gemist.
in wat voor een pauper dorp woon jij dan dat er maar 1 automaat op het station staat. Je kan natuurlijk ook eerder van huis gaan zodat je alle tijd hebt op het station.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je weet tenminste zeker dat er geen domme, stinkende bejaarde voor je staat bij de enige automaat. Daardoor heb ik vaak genoeg treinen gemist.
Ik heb nog niet eerder de ervaren dat er meters rijen stonden. This niet zoals in Disneyquote:Op zondag 21 juni 2009 11:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Om een antwoord te geven op je derde klacht denk ik dat het inderdaad gemakkelijker is ze via internet te bestellen, omdat je dan niet meer hoeft aan te schuiven in rijen e.d..
Dit was gelukkig een meevaller:quote:
Had gewoon een strippenkaart gekocht, kon je met de metro gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef maupie het volgende:
[..]
Dit was gelukkig een meevaller:
Ik rij op gas. dus dat kost bijna niks.
Geparkeerd op Sloterdijk (voor nop ipv 5,50)
Railrunners had ik sowieso nodig voor 2 kids (zwartrijden doen we niet)
Kaartje van mijn vrouw was alleen nodig van sloterdijk naar centraal.
Al met al heeft het me 3 euro extra gekost.
Maar huh......Dit was slecht een fractie van wat we in A'dam hebben uitgegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |