Zelfs door een nerd genegeerd worden... En dan nog praatjes hebbenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteravond, na een lange middag terrassen in een plaats waar het eindelijk eens mooi weer was geworden, nam ik maar eens de trein naar huis. Ik had alleen geen idee welke trein ik moest pakken en luiheid overheerst dus ipv naar het bord met vertrektijden te lopen vroeg ik een jongetje dat zich een beetje verdacht, eenzaam en zielig opstelde. Na 3x het te hebben gevraagd gaf de nerd nog steeds geen antwoord en ging ik chagrijnig naar het bord van de vertrektijden.
Loop ik die kneus voorbij, draait hij zich ineens om. Wat denkt die mongool wel? Een beetje mij nakijken..Dus ik ga verhaal halen, doet hij allemaal pogingen om me te negeren. Waarschijnlijk zo'n typisch geval dat echt nooit buiten komt maar toch een of andere schrale hobby had waardoor hij nu even buiten moest komen. Wat een mongool. Ik had hem wel voor z'n kop kunnen slaan maar ik kon me nog net beheersen. Zou ook te ver zijn gegaan, dan komt zo'n triest nerdje helemaal nooit meer buiten.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zelfs door een nerd genegeerd worden... En dan nog praatjes hebben
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:01 schreef Oldenzaal het volgende:
Zelfs door een nerd genegeerd worden... En dan nog praatjes hebben
Ik ben tenminste tevreden met mijn uiterlijk, anorexia kutje.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:10 schreef letterdief het volgende:
Misschien ben jij zo lelijk dat anderen gelijk met stomheid geslagen zijn als ze jou zien
plaats dan fotos in je fobo lelijkerdquote:Op zondag 21 juni 2009 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben tenminste tevreden met mijn uiterlijk, anorexia kutje.
Best aangenaam, zo een strak kutje.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben tenminste tevreden met mijn uiterlijk, anorexia kutje.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:10 schreef letterdief het volgende:
Misschien ben jij zo lelijk dat anderen gelijk met stomheid geslagen zijn als ze jou zien
Doe maar niet, mijn computer moet nog langer mee dan vandaag. Ik wil niet dat het scherm beschadigd van die kopquote:Op zondag 21 juni 2009 11:12 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
plaats dan fotos in je fobo lelijkerd
Lang gehad. Maar welkom terug, waarom op een nieuw account?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:12 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
plaats dan fotos in je fobo lelijkerd
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:15 schreef letterdief het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn computer moet nog langer mee dan vandaag. Ik wil niet dat het scherm beschadigd van die kop
Wat een liefde hier zo vroeg in de morgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:15 schreef letterdief het volgende:
[..]
Doe maar niet, mijn computer moet nog langer mee dan vandaag. Ik wil niet dat het scherm beschadigd van die kop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |