quote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef Dakduif het volgende:
Ik woon in m'n crib net boven meubelboulevard in een niet nader te noemen vinexpaupercity, waar ik als uitkeringstrekker alleen maandag een beetje kan uitslapen omdat die lapschwanzen dan wat later opengaan. Sinds ik me kan heugen komen hier iedere zondag die levensmoe kutgezinnetjes iedere ochtend kabaal maken wat mijn nachtrust ernstig beïnvloed in negatieve zin. Ga lekker naar de kerk ofzo?
Dan verhuis je toch naar een dorp?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef Dakduif het volgende:
Ik woon in m'n crib net boven meubelboulevard in een niet nader te noemen vinexpaupercity, waar ik als uitkeringstrekker alleen maandag een beetje kan uitslapen omdat die lapschwanzen dan wat later opengaan. Sinds ik me kan heugen komen hier iedere zondag die levensmoe kutgezinnetjes iedere ochtend kabaal maken wat mijn nachtrust ernstig beïnvloed in negatieve zin. Ga lekker naar de kerk ofzo?
Nog wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Je kunt ook op de veluwe gaan wonen!!
Want dat had je niet kunnen bedenken toen je er ging wonen?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef Dakduif het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |