de uvtquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De uvt , zit om de hoek, die hebben een glasvezel verbinding.......volgens mij haal ik weer mensen door elkaar
Haha, irritant is dat hequote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik moet ook opruimen... maar daar heb ik helemaaaaaaal geeeeeen zin in![]()
wil iets leuks doen...
kom je dan ook bakkie doen Sedanquote:
Pardon?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De uvt , zit om de hoek, die hebben een glasvezel verbinding.......volgens mij haal ik weer mensen door elkaar
jaaaaaaa heel erg hahaquote:
Het is dan ook geen vraagquote:
moet je maar niet tot zo laat op blijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lig nu nog in bed, maar ik moet zo eruit en echt ff opruimen...
Ach, zo'n rotzooi is het hier niet, maar tochquote:
quote:
Meneer gaat ook een keer op tijd naar bed....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je maar niet tot zo laat op blijven
nee hier ook niet, maar ik loop de hele week al schoon te maken en alles netjes houden, dus in het weekend heb ik er echt een hekel aanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, zo'n rotzooi is het hier niet, maar toch
Maar die heet niet zoquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedoelde die van Enschede, daar kom ik nog wel eens
Haha, dat snap ik!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hier ook niet, maar ik loop de hele week al schoon te maken en alles netjes houden, dus in het weekend heb ik er echt een hekel aan
Daar hoef ik voorlopig niet meer te komen. Heb vakantie gepakt tot het nieuwe academisch jaar.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie net dat ik in de top 500 staop plaats 255
misschien had ik een voorgevoel dat ik weer vroeg op moestquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Meneer gaat ook een keer op tijd naar bed....
Ik mag deze week nog twee keer naar Tilburg & dan heb ik ook vakantiequote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar hoef ik voorlopig niet meer te komen. Heb vakantie gepakt tot het nieuwe academisch jaar.
Verslaafdequote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil wel langskomenquote:
zo laag, had je toch hoger ingeschatquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
onder mij dusquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Dat lijkt mij sterkquote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien had ik een voorgevoel dat ik weer vroeg op moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |