Goedemorgen Caroolquote:
Duim meissiequote:
nou valt wel mee eigenlijksquote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedemorgen Carool![]()
Ook brak? Lekker geslapen?
je hebt gelijk dat ik iets misschien iets meer lef moet tonen,en naar de rechter moet stappen maar er is nog een kant ze is niet van nederlandse afkomst ben een benauwd dat als ze zich aangevallen voelt ze vetrekt is wat kort door de bocht, maar heb genoeg verhalen gehoord dat ik toch bang ben, ik moet wel aktie ondernemen maar het zal wel overwegen moeten gebeurenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou als je al een dna test hebt (ik d8 dat je dat nog moest doen)
dan sta je juist sterk en heb je gewoon recht op een omgangsregeling en kan je die ook via een rechter aanvragen, kan je ex niets tegen in brengen!
je doet jezelf te kort als je zegt dat je 'alleen maar' de biologische vader bent, je bent voor hem toch papa? je bent toch bij zijn opvoeding geweest enzo!?
Zou wat anders zijn als je na 7 jaar ofzo eens in beeld kwam en dan dingen ging eisen!
Ja was erg leukquote:Op zondag 21 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel een leuke avond gehad
GEwoon straks weer lekker je bed inkruipen en heerlijk slapen
jaaa lekker hoorquote:
*fronst*quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was erg leuk
Inderdaad, we gaan straks een poging wagenHet regent nu toch buiten dus goed weer om te slapen.
Eeeej jij daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
je kan altijd eens een gesprek met een advocaat aanvragen om informatie te krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt gelijk dat ik iets misschien iets meer lef moet tonen,en naar de rechter moet stappen maar er is nog een kant ze is niet van nederlandse afkomst ben een benauwd dat als ze zich aangevallen voelt ze vetrekt is wat kort door de bocht, maar heb genoeg verhalen gehoord dat ik toch bang ben, ik moet wel aktie ondernemen maar het zal wel overwegen moeten gebeuren
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej jij daar
M'n vrouw is er nu, duimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
ik d8 ik bekijk mn oude RP account es die ik gedeactiveerd had, activeer m en weet nu 10 min later alweer waarom ik m gedeactiveerd had.
Dat is vroeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou valt wel mee eigenlijksheb heerlijk geslapen... was alleen wel weer vroeg wakker
half 8 stonden de kids al aan de deur
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was erg leuk
Inderdaad, we gaan straks een poging wagenHet regent nu toch buiten dus goed weer om te slapen.
Belsquote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was erg leuk
Hier is zonquote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je komt je bed maar uit, en regelt maar wat zon
quote:
neuh beetje internet moe al was ik er gister best veelquote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa lekker hoor
k zie je nie zo veel meer hier
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij eet ook van genoeg walletjes he
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaNog steeds zo kansloos dat RP
Binnenkort weer naar het singlesfeest van RP gaan?
jaa was idd iets te vroegquote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vroeg.Zeker voor een zondag. Ga je nog iets leuks doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |