Hier meid, neem nog maar een bakkiequote:
lekker dankquote:Op zondag 21 juni 2009 10:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hier meid, neem nog maar een bakkie
Krijg je koffer niet dicht?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 10:31 schreef kwaakvaak het volgende:
niks brakheid... ben van een avond mens in een ochtend mens geconverteerd... Zelden zo productief geweest als de laatste maanden in de ochtend. Is best handig soms... Nadeel is alleen dat ik tegen de avond vanzelf uit val tot groot ongenoegen van mijn gezelschap..
Ander nadeel is dat ik wel elke dag alle jezus vroeg wakker ben, daar moet ik nog eens wat op vinden...
Bijna mijn hele todo lijst van deze morgen is leeg, afwas gedaan. Domeinen geregistreerd, advertentie server opgeruimt en een hele zwik muziek uuh gekocht
TS de topic starterquote:
quote:
ik ook nietquote:
Schatquote:Op zondag 21 juni 2009 10:56 schreef Duimelot het volgende:
ik ben er nog niet uit of ik brak ben of niet, eerst maar es wakker worden!
kruip er gewoon weer in!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
Ben kapot
Om half zes naar bed gaan en nu al wakker zijn is niet tofIk hoop vanmiddag nog wel even te kunnen slapen.
Maar je hebt vast wel een leuke avond gehadquote:Op zondag 21 juni 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
Ben kapot
Om half zes naar bed gaan en nu al wakker zijn is niet tofIk hoop vanmiddag nog wel even te kunnen slapen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
Duim ik krijg het koudknuffel eens wat harder
Koud en warm te gelijkquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
bedenk me net dat t vaderdag is....
thrust is die kleine van jou niet bij je?
op vaderdag?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
me ex had ander plannen, moederziel alleen
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:
quote:
wtf .... andere plannen!?!?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
staat de bezoekregeling niet op papier?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
en of ik het meen,dat het vaderdag is boeit me niet, mijn weekend had me er op ingesteld
geen plannen, naast de gebruikelijke rond slomp
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
staat de bezoekregeling niet op papier?
zo nee zou ik daar toch aan gaan denken, nu is t een weekend, voor je t weet doet ze helemaal waar ze zin in heeft. Geen stijl en ze denkt totaal niet aan jullie zoontje
een dna test waarom dat!?!?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
staat niks op papier, moet het doen met een dna test ben een beetje bang dat als ik iets probeer te forcreren dat het dan helemaal niks meer heb ze is geen een ego tripper eerste klas
Gebruikelijke romp slomp?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
en of ik het meen,dat het vaderdag is boeit me niet, mijn weekend had me er op ingesteld
geen plannen, naast de gebruikelijke rond slomp
korte opsomming, ben alleen ze biologishe vader, kwam na de geboorte pas achter dat ik een kind had, ze ontkende in eerste instantie , ze zou het wel in de eentje doen en had niemand nodig omdat we niet in een relatie zaten, was een korte vlam meer niet eigenlijk toen ik het nieuws via via hoorde heb ik haar er op aangesproken en na geruime tijd een dna test er door gekregen daarna pas kregen een relatie omdat hij geboren was en we eigenlijk het voor hem wel wouden proberen stom misschien maar een kind heb beide ouders nodigquote:Op zondag 21 juni 2009 11:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een dna test waarom dat!?!?
hoe oud is hij nu? je zorgt nu toch ook al jaren voor hem en bent zijn papa
en juist als ze zo is zou ik er toch werk van maken, als je t via een rechter regeld sta je in de toekomst veel sterker!
Hoiquote:
nou als je al een dna test hebt (ik d8 dat je dat nog moest doen)quote:Op zondag 21 juni 2009 11:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
korte opsomming, ben alleen ze biologishe vader, kwam na de geboorte pas achter dat ik een kind had, ze ontkende in eerste instantie , ze zou het wel in de eentje doen en had niemand nodig omdat we niet in een relatie zaten, was een korte vlam meer niet eigenlijk toen ik het nieuws via via hoorde heb ik haar er op aangesproken en na geruime tijd een dna test er door gekregen daarna pas kregen een relatie omdat hij geboren was en we eigenlijk het voor hem wel wouden proberen stom misschien maar een kind heb beide ouders nodig
Mee eensquote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou als je al een dna test hebt (ik d8 dat je dat nog moest doen)
dan sta je juist sterk en heb je gewoon recht op een omgangsregeling en kan je die ook via een rechter aanvragen, kan je ex niets tegen in brengen!
je doet jezelf te kort als je zegt dat je 'alleen maar' de biologische vader bent, je bent voor hem toch papa? je bent toch bij zijn opvoeding geweest enzo!?
Zou wat anders zijn als je na 7 jaar ofzo eens in beeld kwam en dan dingen ging eisen!
Goedemorgen Caroolquote:
Duim meissiequote:
nou valt wel mee eigenlijksquote:Op zondag 21 juni 2009 11:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goedemorgen Carool![]()
Ook brak? Lekker geslapen?
je hebt gelijk dat ik iets misschien iets meer lef moet tonen,en naar de rechter moet stappen maar er is nog een kant ze is niet van nederlandse afkomst ben een benauwd dat als ze zich aangevallen voelt ze vetrekt is wat kort door de bocht, maar heb genoeg verhalen gehoord dat ik toch bang ben, ik moet wel aktie ondernemen maar het zal wel overwegen moeten gebeurenquote:Op zondag 21 juni 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nou als je al een dna test hebt (ik d8 dat je dat nog moest doen)
dan sta je juist sterk en heb je gewoon recht op een omgangsregeling en kan je die ook via een rechter aanvragen, kan je ex niets tegen in brengen!
je doet jezelf te kort als je zegt dat je 'alleen maar' de biologische vader bent, je bent voor hem toch papa? je bent toch bij zijn opvoeding geweest enzo!?
Zou wat anders zijn als je na 7 jaar ofzo eens in beeld kwam en dan dingen ging eisen!
Ja was erg leukquote:Op zondag 21 juni 2009 11:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel een leuke avond gehad
GEwoon straks weer lekker je bed inkruipen en heerlijk slapen
jaaa lekker hoorquote:
*fronst*quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was erg leuk
Inderdaad, we gaan straks een poging wagenHet regent nu toch buiten dus goed weer om te slapen.
Eeeej jij daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
je kan altijd eens een gesprek met een advocaat aanvragen om informatie te krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je hebt gelijk dat ik iets misschien iets meer lef moet tonen,en naar de rechter moet stappen maar er is nog een kant ze is niet van nederlandse afkomst ben een benauwd dat als ze zich aangevallen voelt ze vetrekt is wat kort door de bocht, maar heb genoeg verhalen gehoord dat ik toch bang ben, ik moet wel aktie ondernemen maar het zal wel overwegen moeten gebeuren
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Eeeej jij daar
M'n vrouw is er nu, duimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahahaquote:Op zondag 21 juni 2009 11:47 schreef Duimelot het volgende:
ik d8 ik bekijk mn oude RP account es die ik gedeactiveerd had, activeer m en weet nu 10 min later alweer waarom ik m gedeactiveerd had.
Dat is vroeg.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou valt wel mee eigenlijksheb heerlijk geslapen... was alleen wel weer vroeg wakker
half 8 stonden de kids al aan de deur
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was erg leuk
Inderdaad, we gaan straks een poging wagenHet regent nu toch buiten dus goed weer om te slapen.
Belsquote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was erg leuk
Hier is zonquote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je komt je bed maar uit, en regelt maar wat zon
quote:
neuh beetje internet moe al was ik er gister best veelquote:Op zondag 21 juni 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa lekker hoor
k zie je nie zo veel meer hier
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij eet ook van genoeg walletjes he
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
HahahaNog steeds zo kansloos dat RP
Binnenkort weer naar het singlesfeest van RP gaan?
jaa was idd iets te vroegquote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vroeg.Zeker voor een zondag. Ga je nog iets leuks doen?
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
neuh beetje internet moe al was ik er gister best veel
zo met vlagen zeg maar
veel te mooi weer vaak om aan de pc te hangen
ach joh zie dat jij nu de zweep krijgt, wij zijn nu in het knuffel en kroel stadiumquote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan altijd eens een gesprek met een advocaat aanvragen om informatie te krijgen.
tuurlijk heb je ansgten, maar bedenk wel: als je niets doet kan ze verdwijnen en kan je rechtsmatig niets meer doen, als je dingen op papier hebt en ze zou wat doen dan heb je iig IETS in handen!
Wat is je nummer? heb je nog een lief berichtjequote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]nee die ervaring heb ik nu meegemaakt daar hoef ik dus niet meer heen
En yup kansloos de berichtjes die binnen komen zijn echt zo erg he
Het weer komt overeen met mijn brakheidquote:Op zondag 21 juni 2009 11:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je komt je bed maar uit, en regelt maar wat zon
Carooltjequote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat is je nummer? heb je nog een lief berichtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het weer komt overeen met mijn brakheid
Wel jammer, want nu valt dat festival in de stad finaal in het water
[..]
Carooltje
Nog wezen stappen gisteren?
Sedan is gewoon een player die elke dag een andere heeftquote:Op zondag 21 juni 2009 11:51 schreef Carooltje79 het volgende:
Morgenquote:
Ik vond het ook kansloos dat hele feest.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]nee die ervaring heb ik nu meegemaakt daar hoef ik dus niet meer heen
En yup kansloos de berichtjes die binnen komen zijn echt zo erg he
Misschien valt het weer mee.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa was idd iets te vroeg![]()
miss vanmiddag naar kijkduin er is daar een strandfeest... maja met dit weer
En wat komt daarna dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach joh zie dat jij nu de zweep krijgt, wij zijn nu in het knuffel en kroel stadium
jij doet helemaal niet lief tegen mijquote:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan is gewoon een player die elke dag een andere heeft![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon negeren en iemand anders zoeken. Mij bijvoorbeeldquote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jij doet helemaal niet lief tegen mij
Ik ben ook niet liefquote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Schiet ook niet op. En ik had alle kroegen nog wel in alarmfase 1 laten gaan
[..]![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:58 schreef kwaakvaak het volgende:
ik voel mij vandaag zo ontzettend pluizig en kriebelig.. alsof ik vanochtend een kitten opgegeten heb
Ik zou niet durven, er is maar een vrouw voor mij en dat is duimquote:Op zondag 21 juni 2009 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sedan is gewoon een player die elke dag een andere heeft![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zal je het verdiend hebben
Waarom? Carool is wel liefquote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zal je het verdiend hebben
Zie je... Ik ben heeeeeel lief hoorquote:
Echtquote:Op zondag 21 juni 2009 12:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, er is maar een vrouw voor mij en dat is duim
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ben jij ook heul nietquote:Op zondag 21 juni 2009 12:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zieje! En dan zeggen dat ik niet lief ben![]()
QFTquote:
Welke muziek ga je mee wegdromen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:03 schreef Cuegirllie het volgende:
* Cuegirllie voelt zich ineens erg moe![]()
Denk dat ik maar eens een muziekje ga opzetten en wegdromen
Ja erg he, ze wisten zich geen raad. Compleet de weg kwijt.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]al die mannen helemaal in paniek voor niks
Jack Johnsonquote:
Ach al je het nu de volgende x doet nemen ze het niet serieus... en heb ik weer volop kansquote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja erg he, ze wisten zich geen raad. Compleet de weg kwijt.
Doeiquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
12 uur geweest ik ga even wat doen hier
mensen fijne zondag tot later![]()
heldquote:
fijne dag mopquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
Ze nemen mij altijd serieus.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach al je het nu de volgende x doet nemen ze het niet serieus... en heb ik weer volop kans
Have funquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja erg he, ze wisten zich geen raad. Compleet de weg kwijt.
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
Zooo lekker die nummers van hem. Heerlijk op de achtergrond tijdens uhmmquote:Op zondag 21 juni 2009 12:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
held
van de week kwam ik niet op zijn naamen dat was mega irritant
quote:
Jij ookquote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:06 schreef Duimelot het volgende:
Hahaha ow ja?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zooo lekker die nummers van hem. Heerlijk op de achtergrond tijdens uhmm
Wie de mannen of de vrouwen?quote:
Fok!kenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
goed plan ga ook maar wat doen *maar wat?
Zal het advies doorgevenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
moeten ze maar een navigatie apparatuur kopen
Simpel, stiekem uitgaan dusquote:Op zondag 21 juni 2009 12:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]das niet de bedoeling he Bels
![]()
hoe moet ik dan eenvriendje vinden?
quote:
quote:
quote:
Beide natuurlijk.quote:
Ja nog meerquote:Op zondag 21 juni 2009 12:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog meer, zit hier al zoveel
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zal het advies doorgeven
[..]
Simpel, stiekem uitgaan dus
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat cue en duim zeggen... Ik ben ook weer pleite... Kijken of ik die kitten beetje kan verteren
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat cue en duim zeggen... Ik ben ook weer pleite... Kijken of ik die kitten beetje kan verteren
Oke, dan is het goedquote:
Ik ben nog niet pleitequote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef kwaakvaak het volgende:
Gewoon hier op FOK! gaan daten.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]stiekem
**maar hoe weet jij dan waar ik ben?!
Ken maar de titels van drie nummers en die ga ik meezingen, dus die wil ik niet horenquote:
quote:
Ja je stond er goed voor in de dagcijfersquote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
meer dan gisteren
iets teveel van het goede
Hamer?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr duurt nog 7,5 minuut.. straks ben ik niet moe meer
Ach dat was mijn gemiddelde in 2008quote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
meer dan gisteren
Het kan altijd erger.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
meer dan gisteren
Volgende keer op school downloadenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:13 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr duurt nog 7,5 minuut.. straks ben ik niet moe meer
Dat is knock out schatquote:
op school?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgende keer op school downloaden
Het gaat niet om jullie vandaagquote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus, voor ons ziet dat er toch bijna hetzelfde uit
Dan is GHB toch makkelijkerquote:Op zondag 21 juni 2009 12:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus, voor ons ziet dat er toch bijna hetzelfde uit
De uvt , zit om de hoek, die hebben een glasvezel verbinding.......volgens mij haal ik weer mensen door elkaarquote:
Om wie dan wel?quote:
Neuken?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik heb zin om iets te gaan doen vandaag... nog ff wat verzinnen
Ja dat zal dan wel lastig worden idd.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]stiekem
**maar hoe weet jij dan waar ik ben?!
Mutsen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Dat wilde ik gisteren al met je... maaarja jij wilde niet hequote:
Langs het strand gaan wandelen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat zal dan wel lastig worden idd.
En wat doen mutsen zoal op een zondag middag??quote:
Nee hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ah hier is het "brak op zondag"-topic
Nee jij wou niet delenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat wilde ik gisteren al met je... maaarja jij wilde niet he
Ik lig nu nog in bed, maar ik moet zo eruit en echt ff opruimen...quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En wat doen mutsen zoal op een zondag middag??
Theekransje?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En wat doen mutsen zoal op een zondag middag??
Dat zeg ik.. jij wilde nietquote:
ik moet ook opruimen... maar daar heb ik helemaaaaaaal geeeeeen zin inquote:Op zondag 21 juni 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lig nu nog in bed, maar ik moet zo eruit en echt ff opruimen...
de uvtquote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De uvt , zit om de hoek, die hebben een glasvezel verbinding.......volgens mij haal ik weer mensen door elkaar
Haha, irritant is dat hequote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik moet ook opruimen... maar daar heb ik helemaaaaaaal geeeeeen zin in![]()
wil iets leuks doen...
kom je dan ook bakkie doen Sedanquote:
Pardon?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De uvt , zit om de hoek, die hebben een glasvezel verbinding.......volgens mij haal ik weer mensen door elkaar
jaaaaaaa heel erg hahaquote:
Het is dan ook geen vraagquote:
moet je maar niet tot zo laat op blijvenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lig nu nog in bed, maar ik moet zo eruit en echt ff opruimen...
Ach, zo'n rotzooi is het hier niet, maar tochquote:
quote:
Meneer gaat ook een keer op tijd naar bed....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je maar niet tot zo laat op blijven
nee hier ook niet, maar ik loop de hele week al schoon te maken en alles netjes houden, dus in het weekend heb ik er echt een hekel aanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ach, zo'n rotzooi is het hier niet, maar toch
Maar die heet niet zoquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedoelde die van Enschede, daar kom ik nog wel eens
Haha, dat snap ik!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee hier ook niet, maar ik loop de hele week al schoon te maken en alles netjes houden, dus in het weekend heb ik er echt een hekel aan
Daar hoef ik voorlopig niet meer te komen. Heb vakantie gepakt tot het nieuwe academisch jaar.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie net dat ik in de top 500 staop plaats 255
misschien had ik een voorgevoel dat ik weer vroeg op moestquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Meneer gaat ook een keer op tijd naar bed....
Ik mag deze week nog twee keer naar Tilburg & dan heb ik ook vakantiequote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Daar hoef ik voorlopig niet meer te komen. Heb vakantie gepakt tot het nieuwe academisch jaar.
Verslaafdequote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wil wel langskomenquote:
zo laag, had je toch hoger ingeschatquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
onder mij dusquote:Op zondag 21 juni 2009 12:23 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Dat lijkt mij sterkquote:Op zondag 21 juni 2009 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien had ik een voorgevoel dat ik weer vroeg op moest
of lager dan ik ...quote:
onderquote:
mij ook...zondagochtend bestaat niet in mijn levenquote:
door jou twijfel ik nu overal overquote:
Whoei!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Even mijn katten verzorgen en dan naar mijn vriendinnetje
Maar jij zit al 5 jaar langer of fok dan ikquote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef ArTiC het volgende:
Doe je wel voorzichtig met haarquote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
en terecht!quote:
quote:
Middagquote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ben je bang dat ze dat niet doet?quote:
quote:
Zeker wetenquote:
morguhhhquote:Op zondag 21 juni 2009 12:26 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
42 posts per dag...wie is hier de loser?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar jij zit al 5 jaar langer of fok dan ikloser!
Sinds wanneer ben ik auto?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
om gek van te worden, Auto is weer eng scherp
ik ben bang dat je muppetheid beschadigd raaktquote:
Zo veelquote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
42 posts per dag...wie is hier de loser?
Dat is afhankelijk van je definitie van loserquote:
Hihi, dat zal wel meevallen!quote:Op zondag 21 juni 2009 12:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bang dat je muppetheid beschadigd raakt
quote:
En 72?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
42 posts per dag...wie is hier de loser?
73 posts per dag gemiddeld...dan ben je een loserquote:Op zondag 21 juni 2009 12:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je definitie van loser
16 per dagdas erg matig
Waag het niet nog eensquote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zeg toch net, haal mensen door elkaar
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
73 posts per dag gemiddeld...dan ben je een loser
.............en toen viel, zelf ik stilquote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik welquote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef Cuegirllie het volgende:
MAargoed ik verwacht dan ook niet heel veel van iemand die uit Helmond komt
96 per dag?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
.............en toen viel, zelf ik stil
Heequote:Op zondag 21 juni 2009 12:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga maar eens wat doen hier.... kom jullie later wel weer lastigvallen
![]()
gelukkig wel , anders komt er helemaal niks meer van je terechtquote:
Het bed in .. let eens opquote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee![]()
Zo lijkt het wel erg verdacht![]()
Moet je zeker ook nog heel toevallig je bed uit?
Ssssttt we zouden toch niks zeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee![]()
Zo lijkt het wel erg verdacht![]()
Moet je zeker ook nog heel toevallig je bed uit?
mijn übertofheid is meer dan genoeg om succesvol te zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
gelukkig wel , anders komt er helemaal niks meer van je terecht
Goed gesprokenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in helmond wel ja..quote:Op zondag 21 juni 2009 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn übertofheid is meer dan genoeg om succesvol te zijn
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
in helmond wel ja..![]()
Voor daarbuiten moet je toch echt wat beter je best doen
Onbegonnen werk, hier is het ook elke maand raakquote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:![]()
![]()
Computer fixen van ouders. Heeerlijk werk.
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef vencodark het volgende:![]()
![]()
Computer fixen van ouders. Heeerlijk werk.
De wereld buiten Helmond kan er gewoon nog niet zo goed mee omgaanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
in helmond wel ja..![]()
Voor daarbuiten moet je toch echt wat beter je best doen
Tot laterquote:Op zondag 21 juni 2009 12:33 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga maar eens wat doen hier.... kom jullie later wel weer lastigvallen
![]()
Jaquote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ssssttt we zouden toch niks zeggen
Ja, hier ook.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Onbegonnen werk, hier is het ook elke maand raak
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hier ook.Maar laat ik nu eens lief zijn enzo
Soms, als ik zin heb.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je bent dat toch wel vaker
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hier ook.Maar laat ik nu eens lief zijn enzo
Dan moet je....quote:Op zondag 21 juni 2009 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms, als ik zin heb.
Moet mijn beeldscherm eens schoonmaken. Looks kinda spotty.
ik ookquote:
Doeiquote:
veel plezier,bij je vriendinquote:
Goede middag jonge damequote:
quote:
Kan je ons geen tips geven hoe wij een relatie krijgen?quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je ons geen tips geven hoe wij een relatie krijgen?
Vastgeroestte singles tips geven?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja graagquote:Op zondag 21 juni 2009 12:53 schreef Burdie het volgende:
[..].
Ik kan je wel tips geven over hoe je hoofdpijn kunt krijgen, mag dat ook?
Wie weet zit de goude tip erbij.quote:
quote:
Relaties zijn ernstig overrated.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Altijd alleen zijn is ook niet leukquote:
JE BENT DOOF!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:08 schreef Kluts het volgende:
Er zou hier vandaag in de stad iets dance-achtigs zijn, maar ik hoor nog helemaal geen muziek, terwijl ik toch echt vlakbij het marktplein woon.![]()
Damn, die gehoorbeschadiging heeft dan nog best lang op zich laten wachten!quote:
Dat is waarquote:Op zondag 21 juni 2009 13:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Onzin, het is maar wat je er zelf van maakt.
Daar hoef je geen relatie voor te hebben heur.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarAlleen soms zou ik toch wel wat gezelschap hebben.
Als je een relatie zoekt vanwege het gezelschaps-aspect is dat nou niet echt een lekkere insteek.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waarAlleen soms zou ik toch wel wat gezelschap hebben.
Helemaal mee eensch. Zoals al een paar honderd keer hier gezegd, een relatie moet een aanvulling op je leven zijn, geen invulling van je leven.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een relatie zoekt vanwege het gezelschaps-aspect is dat nou niet echt een lekkere insteek.
Exactemundo, mijn waarde Q!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Zoals al een paar honderd keer hier gezegd, een relatie moet een aanvulling op je leven zijn, geen invulling van je leven.
Dat is waar.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar hoef je geen relatie voor te hebben heur.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je een relatie zoekt vanwege het gezelschaps-aspect is dat nou niet echt een lekkere insteek.
Goede middagquote:
Mee eensquote:Op zondag 21 juni 2009 13:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Zoals al een paar honderd keer hier gezegd, een relatie moet een aanvulling op je leven zijn, geen invulling van je leven.
quote:
quote:
kort!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Snuit! Hoe was jouw kortste nacht van het jaar?
Dingetje is nu aan het herinstalleren. Dus ik kan hier ff zitten.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kort!
en nu hele harde hoofdpijn!
Tuurlijk gaat dat goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dingetje is nu aan het herinstalleren. Dus ik kan hier ff zitten.![]()
Nu maar hopen dat alles goed gaat.![]()
Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker.. de enige reactie die ik hoorde was.. "wanneer weer?"
Haha. Mooi zo. Alles al weer opgeruimd?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker.. de enige reactie die ik hoorde was.. "wanneer weer?"
Als mijn ouders niet meer aan de computer mogen zitten, voor wie staat ie er dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat goed.Gewoon je ouders er niet meer aan de computer laten zitten.
![]()
Bij mij is het trouwens andersom mijn vader heeft meer verstand van computers dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |