Typische homonamen zijn Frank en Peterquote:Op zondag 21 juni 2009 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik waag even een gokje: het is een homonaam?
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Typische homonamen zijn Frank Rens en Peter Renske
Renske wel ja, maar Rens nietquote:
En schijnbaar over limburgse homo's!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Renske wel ja, maar Rens niet
edit: godverdomme het gaat hier niet over Rens of Renskes, maar over het vrouwelijk schoon in het mooie zuiden des Lands
Homo!quote:Op zondag 21 juni 2009 23:22 schreef BigKahuna het volgende:
Ik moet echter wel opmerken dat ik ooit eens een Limburgse vakantiescharrel had die Renske heette.
Sterf jij eens even heeeel gauwquote:Op zondag 21 juni 2009 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Typische homonamen zijn Frank en Peter
Homofobie komt geregeld voor onder latente homosexuelen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
En schijnbaar over limburgse homo's!
quote:Op zondag 21 juni 2009 22:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heerlen. Het enige wat ik daar zag waren moslima's met hoofddoek. ben er maar weggevlucht Duitsland in
maar renske is een homo naam ?quote:
Juist!quote:Op zondag 21 juni 2009 07:11 schreef DrDarwin het volgende:
Ten eerste is al het volk dat van boven de grote rivieren komt barbaars volk zonder enige vorm van cultuur behalve wat gestapelde stenen.
Ten tweede is al het volk dat westelijk van Utrecht leeft moerasvolk en import gebroed en zou het geen ramp voor de Nederlanden zijn als dat gedeelte van dit land onder water zou komen te staan.
Ten derde .... een provincie beoordelen op de inzending voor een Miss verkiezing ... stelletje SBS tokkies.
Nee joh, Frens en Pierre.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:16 schreef Houdnini het volgende:
In Limburg zouden ze Franke en Peterke heten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |