de bagger topics zijn ook moeilijk uit elkaar te houden als ze niet gemerged zijnquote:Op zondag 21 juni 2009 04:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik dacht dat dit de nachtbagger was, sorry PaRo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het geeft toch een zekere macht. Het gevoel dat je een slotje zet, ook al is dat niet zo.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:46 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe voelt dat nou, een topic killen?
Ik niet, een bout spoel ik door, ik strijk met een strijkijzer.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik strijk niet met eer, ik strijk met een bout.
zijn jullie er niet uitgeschopt vannacht?quote:Op zondag 21 juni 2009 04:54 schreef liesje1979 het volgende:
Verder ben ik vrolijk, ik heb vanavond gezopen met sp3c
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:38 schreef RealZeus het volgende:
Heb ik het goed als ik zeg dat BONG een internetheld is die Remlof wil slaan omdat Remlof met Liesje heeft en daardoor topics mergt?![]()
Of maak ik het nu nodeloos ingewikkeld?
Ik heb wel zin in 5 september, ik ga waarschijnlijk ook wel wat met Remlof doen.Ja zoiets is het. Of hij is gewoon gestoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, wij moeten nog een keer bier drinken![]()
Dat heet een internetheld. In het echt zit vast eenzaam in een hoekje.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zoiets is het. Of hij is gewoon gestoord
quote:En ja, wij moeten nog een keer bier drinken
Zullen we bong verder even laten afkoelen? Aan zijn ava te zien is hij dronken en ik denk dat hij gewoon even moet slapen,quote:Op zondag 21 juni 2009 04:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zijn jullie er niet uitgeschopt vannacht?
Hij deed niet echt tof, we zijn allemaal wel eens niet tof.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |