No thanksquote:Op zondag 21 juni 2009 04:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil je wel dumpen neuken knuffelen
Neequote:
Ik heb een vaag vermoeden dat deze zin onlogisch is.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Remlof poessie als je een functionerende balzak van formaat hebt pakje m aan.
Neuh, dat laat ik aan m'n collegae.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Remlof poessie als je een functionerende balzak van formaat hebt pakje m aan.
ik wou gaan slapenquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wou gaan slapenmaar nu wil ik uitleg
ho je bent terug !quote:Op zondag 21 juni 2009 04:20 schreef Hepyrio het volgende:
Hier ben ik dan Hepyro en reken maar dat ik dit niet zomaar over mijn kant laat gaan, remlof sloop ik klaar uit
hmm. en je kijkt mangs nog wel zo leukquote:
Kende je mij dan?quote:Op zondag 21 juni 2009 04:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ho je bent terug !
godverdomme, kan ik nog niet slapen
Niet zo handig om dat in je eerste 4 posts te meldenquote:Op zondag 21 juni 2009 04:20 schreef Hepyrio het volgende:
Hier ben ik dan Hepyro en reken maar dat ik dit niet zomaar over mijn kant laat gaan, remlof sloop ik klaar uit
zeg, geef die popcorn eens doorquote:Op zondag 21 juni 2009 04:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ho je bent terug !
godverdomme, kan ik nog niet slapen
zegguh zit daar nou tegenwoordig sloop premie op ?quote:Op zondag 21 juni 2009 04:20 schreef Hepyrio het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zegguh zit daar nou tegenwoordig sloop premie op ?
quote:
goh, kloon van gebande toevallig ?quote:
Doei BONG, sukkel.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:20 schreef Hepyrio het volgende:
susi !!!!!!!quote:
Let eens op manquote:Op zondag 21 juni 2009 04:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
susi !!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
dat jij ook buiten tbo komt !
weekend verlof ?
En de rust is weer vredig weder gekeerd in het pittoreske Fok! dorp.quote:
t was ook maar een grapjequote:Op zondag 21 juni 2009 04:25 schreef Susi het volgende:
[..]
Let eens op manIk kom er helemaal niet meer, en zit al sinds begin 2008 op FOK hoor
![]()
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
@renmlof: Ik had al meteen het gevoel dat sinds je liesje had je heel verdedigend gaat opstellen, dat viel me op en nu ook, hoe vals je bent maar dat merk je nog wel ik sla je helemaal kapot reken maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |