kijk maar uit of ik ga je slaan op de mietquote:Op zondag 21 juni 2009 03:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil me wel even aangesproken voelen
iets zegt me dat je nostalgie even uitgelegd moet worden ?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is zoals ik FOK! ken, wel een bijzonder gevoel van nostalgie
Waar zo'n zaterdagnachtbaggermerge al niet goed voor is he?quote:Op zondag 21 juni 2009 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
Dit is zoals ik FOK! ken, wel een bijzonder gevoel van nostalgie
Dat merk je nog welquote:
We zullen zien, gooi mij in the bunkerquote:Op zondag 21 juni 2009 03:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is alleen jammer dat die nou niet doorkomt
ga terug naar start en gooi opnieuw
maarja serieus gastInternet held
Posthistory/Clone etc.quote:Op zondag 21 juni 2009 03:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iets zegt me dat je nostalgie even uitgelegd moet worden ?
mag ik dan eindelijk die pets op mn billen die ik govuhdomme nu al 3 kwartier wilquote:Op zondag 21 juni 2009 03:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat merk je nog wel
[..]
We zullen zien, gooi mij in the bunker
Todan.enfin...de meeting enzulksquote:
Wie weetquote:Op zondag 21 juni 2009 03:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag ik dan eindelijk die pets op mn billen die ik govuhdomme nu al 3 kwartier wil
Dat is knap want daar ga ik helemaal niet heen, harhar!quote:Op zondag 21 juni 2009 03:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk maar uit of ik ga je slaan op de miet![]()
![]()
![]()
oh noes the banpolice !
Ok, doeiquote:Op zondag 21 juni 2009 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
@renmlof: Ik had al meteen het gevoel dat sinds je liesje had je heel verdedigend gaat opstellen, dat viel me op en nu ook, hoe vals je bent maar dat merk je nog wel ik sla je helemaal kapot reken maar
zienquote:Op zondag 21 juni 2009 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
@renmlof: Ik had al meteen het gevoel dat sinds je liesje had je heel verdedigend gaat opstellen, dat viel me op en nu ook, hoe vals je bent maar dat merk je nog wel ik sla je helemaal kapot reken maar
Godverdomme, zo wordt het wel saai hoor. Sla hem eerst eens. En anders bek dicht.quote:Op zondag 21 juni 2009 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 03:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is knap want daar ga ik helemaal niet heen, harhar!
quote:Op zondag 21 juni 2009 04:05 schreef Kuubisme het volgende:
[..]
Godverdomme, zo wordt het wel saai hoor. Sla hem eerst eens. En anders bek dicht.
Jij hebt me lang geleden al gedumptquote:Op zondag 21 juni 2009 04:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
niet eens voor mij?maar Q_B
ik willen knuffel
ik wil je wel dumpen neuken knuffelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |