Het i love you virus is door een vrouw geschrevenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef Noorseviking het volgende:
De combinatie vrouw en computer is dodelijk.
*checkt fotoboek*.. Gatver weer zo'n lelijk IT gedrocht van een vrouwmens.. Wanneer zijn er eens lekkere wijven in deze zaadwereld. Zucht had een ander vak moeten kiezen..quote:
ik geloof nog eerder dat god bestaatquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het i love you virus is door een vrouw geschreven![]()
Het gerucht ging dat ze een printerscriptje wilde maken en de rest is history!
gelukkig zit ik niet in de ITquote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*.. Gatver weer zo'n lelijk IT gedrocht van een vrouwmens.. Wanneer zijn er eens lekkere wijven in deze zaadwereld. Zucht had een ander vak moeten kiezen..
Gedaan en werkt niet, mijn PC forceerde hem om in 1600x1200 te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef Pizzahut het volgende:
TS is een prutser:
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/268852/nl
Blijf dan ook met je jatten overal vanaf dan was dit topic niet nodig geweest!quote:
yupquote:
ik zal het volgend weekend wel filmen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
yup
uit ongeloof even getest op windows 7 en daar werkt het ook. in xp werkt het. lijkt me sterk dat ze die functie in vista even hebben overgeslagen, al is het wel een irritant OS
In vista werkt het ookquote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
yup
uit ongeloof even getest op windows 7 en daar werkt het ook. in xp werkt het. lijkt me sterk dat ze die functie in vista even hebben overgeslagen, al is het wel een irritant OS
Ja, want je moet kennis hebben om een OS te installerenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je het ook wel eens geprobeerd op een normale machine? Trouwens als je uren bezig bent met drivers dan diskwalificeer je jezelf sowieso om een computer te installeren . PRUTSER!
Wat snap je niet aan "drivers, software, documenten, etc etc etc"?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je het ook wel eens geprobeerd op een normale machine? Trouwens als je uren bezig bent met drivers dan diskwalificeer je jezelf sowieso om een computer te installeren . PRUTSER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |