Nee, ik ken ze echt allemaal. Zulke mensen die je daarnet opnoemde zijn gewoon echte lullo's die er populair uit willen zien met zijn 956 vrienden met goldmember op Hyves.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
533 vrienden, zo
Toch knap dat mensen met 533 vrienden hebben. Of noem je iemand die je 1x per jaar ziet al vriend?
Ik zeg ook niet dat je ze niet kent...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, ik ken ze echt allemaal. Zulke mensen die je daarnet opnoemde zijn gewoon echte lullo's die er populair uit willen zien met zijn 956 vrienden met goldmember op Hyves.
Dan zijn ze levenloos als hel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:48 schreef Neo-Mullen het volgende:
En dan toegevoegd worden door allerlei kutfokkertjes zodat ik onzeker word, omdat dat allemaal mensen zijn die ik niet ken. En dan denk ik van: oh noes ik word toegevoegd, maar ik ken die jongen niet
Waarom klikte je op niet okee?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:16 schreef raaavi het volgende:
Thanx voor je hulp! Hyves heeft een goede vibe en dat willen we graag zo houden...
Alleen met miljoenen foto's, video's, berichten, etc. verliezen soms zelfs wij het overzicht , en voorkomt slechts de hulp van een miljoen Hyvers een staat van virtuele Sodom en Gomorra...
appeltaart om 0:24?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:24 schreef Noorseviking het volgende:
Gadverdamme men appeltaart kwam der bijna terug uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |