Nee man, slecht idee.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:39 schreef kingmob het volgende:
Hmm, misschien toch maar eens op tijd gaan slapen...
quote:
bij mij vast neitquote:
Ja, ik ook. Zat er alleen niet in vandaag...quote:Op zondag 21 juni 2009 02:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
laat dan maar, vind alleen het laatste leuk
hm das weer mooi balen danquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij mij vast neit
[..]
Ja, ik ook. Zat er alleen niet in vandaag...
ik hoor eigenlijk in mijn bed te liggenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoor eigenlijk in het centrum te zijn voor het feesten
Hoeft ook niet elke dag, of gelijk, iets mooi duurt wat langer, geduld jazz geduldquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij mij vast neit
[..]
Ja, ik ook. Zat er alleen niet in vandaag...
gisterenavond niet geslapenquote:
Tot ik erbij neerval.quote:
vang je wel opquote:
nou ik wel...ik heb om 8uur weer 2 kleine meiden naast me bed staanquote:Op zondag 21 juni 2009 02:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het is weekend dan hoeven we niet te slapen
quote:
omdat ik niet kan slapenquote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waarom lig je nog niet op bed
ook leuk toch ?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Flena het volgende:
[..]
nou ik wel...ik heb om 8uur weer 2 kleine meiden naast me bed staan
Kutgevoel is dat altijdquote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Flena het volgende:
[..]
omdat ik niet kan slapenik ben wel moe...maar kan nie slapen
ja dat zeker...maar dan hoor ik eigenlijk nu in mijn bed te liggen...maarja boeiuhquote:
ja, lunch was erg gezelligquote:Op zondag 21 juni 2009 02:45 schreef Flena het volgende:
[..]
hm das weer mooi balen dan![]()
hoezo zat er nie in vandaag? je had toch lunch met leuke vrouw?
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:48 schreef Flena het volgende:
[..]
omdat ik niet kan slapenik ben wel moe...maar kan nie slapen
oh das wel jammer dan ja...maargoed, mooi dat het iig wel leuk geweest isquote:Op zondag 21 juni 2009 02:49 schreef djayzz het volgende:
J
[..]
a, lunch was erg gezelligwe hadden alleen allebei om 5 uur weer een andere afspraak (zij ging uit eten met familie, en ik moest mijn kap laten repareren) dus dat was wel jammer. verder wel leuk gehad hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |