Nee, ik BEN vreemd. Ik probeer HH al een jaar lang te versieren maar het wil niet.quote:
Ik weet nog wel iets waar aan ze mag zuigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aan een tuinslang Tijn, kijken of ze die golfbal erdoorheen krijgt![]()
nu is beetje te laat denk ikquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets waar aan ze mag zuigen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets waar aan ze mag zuigen.
Dus ik ben eigenlijk tweede keus?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik BEN vreemd. Ik probeer HH al een jaar lang te versieren maar het wil niet..
FF doorzappen naar 1:46 dan!quote:
Ja klopt jij hebt mij doorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Flena het volgende:
[..]
nu is beetje te laat denk ik
enne je doet wel een beetje doorzeuren toch?![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Je moet wel, getl0st is onze man. Die weet tenminste wat goede feesten zijn
Alleen als je de vrouwen meetelt waar je van af weet...quote:
Beetje vreemd... maar wel LEKKERquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik BEN vreemd. Ik probeer HH al een jaar lang te versieren maar het wil niet..
Nou, dan had je achter ons moeten staan in de blue tijdens defqonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa alleeen feesssies... verder niks
Ik doe gwn lekker mee met snoepen, dus zal mezelf genoeg voor schut zetten, zoniet jullie allemaal
Nee, ik ben onversierbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dat wel lekkerquote:
quote:
Wat?quote:
hahahahahaaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef Flena het volgende:
[..]
nou das niet zo moeilijk....ligt er best dik bovenop
quote:
hij wilde neuken met getl0stquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt???? en Tijn is anders altijd zoo lief!
Gedraag je tijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |