Dat zeg ik.... ik hou nu al van jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nou, dan had je achter ons moeten staan in de blue tijdens defqonKweet niet of je ons dan nog wilt kennen.
Kheb er schijt aan wat de rest ervan vindt. Ben er voor mezelf en de muziek![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ikkequote:
Dat klinkt als een uitdagingquote:
Gelukkig maar... Ik zou er niet aan moeten denken om jou met een vent te zien...quote:
oh ok, ik doe vanaf nu lief en niet meer zeurderigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Je moet wel, getl0st is onze man. Die weet tenminste wat goede feesten zijn
Ja dat snap ik wel, dat wil ik ook welquote:
whahaha jaja tijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IkkeIk heb heel lief en onschuldig
![]()
[..]
Dat klinkt als een uitdaging
Met een vrouw lijkt me toch ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik zou er niet aan moeten denken om jou met een vent te zien...
Een jaar of tien geleden vond ik dat nog wel een opwindende gedachte...quote:
ja ok...:Dquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, dat wil ik ook wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt???? en Tijn is anders altijd zoo lief!
Gedraag je tijn
quote:
TIJN!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet nog wel iets waar aan ze mag zuigen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.... ik hou nu al van je![]()
Ben heel wat gewend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op defqon stond er ook één. Met van die touwtjes aan dr zijkant. Tis dat ik nuchter was, anders had ik met een maatje van me die touwtjes losgetrokken![]()
![]()
Daar zeg ik dan ook niks over...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Q. het volgende:
Met een vrouw lijkt me toch ook niet verkeerd..
Ben trots op je!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh ok, ik doe vanaf nu lief en niet meer zeurderig
Kom maar eens hierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh ok, ik doe vanaf nu lief en niet meer zeurderig
hahahahaha ohw je wilt nie weten wat ik allemaal al heb meegemaakt op feesssies... pfffquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op defqon stond er ook één. Met van die touwtjes aan dr zijkant. Tis dat ik nuchter was, anders had ik met een maatje van me die touwtjes losgetrokken![]()
Dat hoop ik wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trio?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Echt waar
Beetje biquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Trio?![]()
[..]
Echt waar
![]()
[..]
Beetje bi
![]()
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Nou, ik wil het weleens zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahahaha ohw je wilt nie weten wat ik allemaal al heb meegemaakt op feesssies... pfff
En het ergste is dat ie nie eens reageerdquote:
Sorryquote:
Wacht maar afquote:
haha ja hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En het ergste is dat ie nie eens reageerd
Is getl0st hier populair? heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nou, ik wil het weleens zienWelk feestje ben je ook weer aanwezig? Of ga je met getl0st mee?
ik heb nu toch "party-relatie" met jouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nou, ik wil het weleens zienWelk feestje ben je ook weer aanwezig? Of ga je met getl0st mee?
ja zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SorryIk liet me even gaan.
![]()
[..]
Wacht maar af
hahahaha ja anders is hij het die zo bezig is...quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sow hij is wakker hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En het ergste is dat ie nie eens reageerd
Ik zal je niet teleurstellenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik heb nu toch "party-relatie" met jou
ja dat snap ik Tijn, maar ik wil met Getlost neukenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik reageer wel.
[..]
Ik zal je niet teleurstellen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat snap ik Tijn, maar ik wil met Getlost neuken
ohwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:52 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gauw kaartjes regelen
Eeej was u ook hierquote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat snap ik Tijn, maar ik wil met Getlost neuken
doeiiquote:
Tot laterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |