Daar was ik al bang voor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:02 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das goed
hou ik je aan hoor...als je dat maar weet
Sommige mensen pakken ook alles waar een gat in zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:02 schreef Flena het volgende:
[..]
dus dan ga je met tijn neuken?
ok...die had ik niet verwacht
haha oke danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.Maar dat geeft niet.
![]()
[..]
Sommige mensen pakken ook alles waar een gat in zit.
* tijnbrein bukt voor Getlostquote:
Die maken zelfs geen onderscheid tussen mannen of vrouwen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
Sommige mensen pakken ook alles waar een gat in zit.
quote:
maar niet gevallen dus?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Was ik weer.. waren toch nog 22 minuutjes en toen begon het te regenen en gingen m'n voeten pijn doen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:06 schreef Flena het volgende:
[..]
haha oke dan
ja sommige mensen wel ja...
quote:
Hoi Pienquote:
neequote:
De jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die maken zelfs geen onderscheid tussen mannen of vrouwen?
* geeft tijn een schop onder zijn kont en gaat achter fiena staanquote:
Ja sommige wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die maken zelfs geen onderscheid tussen mannen of vrouwen?
Ik stel een trio voorquote:
En nu opeesn terugkrabbelen hequote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
* geeft tijn een schop onder zijn kont en gaat achter fiena staan
Tuurlijk mag jij meedoen.quote:
Auwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
en mij wegjagenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Ik voel mij oud.quote:
omdat je oud bent?quote:
ah gossie...arme jongen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
Eerst schop jij mij en daarna ga jij mij troosten?quote:
Ik voel mij zelfs oudquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:13 schreef Flena het volgende:
[..]
ah gossie...arme jongen...Dankje ik voel al een stuk beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nee volgens mij bedoelde hij dat ik eerst hem mag troosten en dan jouwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst schop jij mij en daarna ga jij mij troosten?
Nee dat gaat fiena doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst schop jij mij en daarna ga jij mij troosten?
Jij bent heul niet oud. Jij bent een van de jongste hier.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
wanneer ga jij ophouden met negeren?
broekiequote:
Tsjechië, om precies te zijn in Boretín-Strmilovquote:
Ohquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:14 schreef Flena het volgende:
[..]
nee volgens mij bedoelde hij dat ik eerst hem mag troosten en dan jouw![]()
Klinkt goedquote:
Gewoon blijvenquote:
Zal ik ook ff voelen of je oud aan voelt?quote:
10?quote:
Piennnnnnnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
Tsjechië, om precies te zijn in Boretín-Strmilov
Ohhh okey, op vakantie? En heb je een leuke tijd gehad?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tsjechië, om precies te zijn in Boretín-Strmilov
Dat is snelquote:
Kan niet, ik moet komende zaterdag terug zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ohook goed
![]()
[..]
Klinkt goed![]()
[..]
Gewoon blijven
Jannukquote:
quote:
Owquote:
Kom je alweer terug?? Dan gaan we snel een keer wat afsprekeren, anders ga je je misschien wel ernstig vervelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
Kan niet, ik moet komende zaterdag terug zijn
[..]
Jannuk
Nee, aant werk hierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:17 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ohhh okey, op vakantie? En heb je een leuke tijd gehad?
Jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet komende zaterdag terug zijn
[..]
Jannuk
Eeeej lekker geil dingquote:
Trompet, klarinet, bariton of euphonium? Even kiezen, dan tetter ik wel een deuntjequote:
Hoi Caroolquote:
Hoiiquote:
ik wil ook!!!quote:
Vervelen? met mijn werk? Denk t nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kom je alweer terug?? Dan gaan we snel een keer wat afsprekeren, anders ga je je misschien wel ernstig vervelen
Verras ons maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:20 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Trompet, klarinet, bariton of euphonium? Even kiezen, dan tetter ik wel een deuntje
oooh okey, kan t wel begrijpenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, aant werk hier't was ontzettend gaaf, en ik ga het echt verschrikkelijk missen
Zo jij durftquote:
vriendinnetje ligt met griep op bedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Carool![]()
Leuke dag gehad? Je ging toch nog weg?
Ik nietquote:
hoi hoiquote:
*negeert nog meer*quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:20 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nou![]()
ik kan er ook niks aan doen, dat ik geen gele envelopjes heb
Sjeetje...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:21 schreef Pien85 het volgende:
Vervelen? met mijn werk? Denk t nietMaar ja, gaan morgen rijden
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:22 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Zoals het hoort![]()
Lekker singleGeen gezeik dus
Hier moet ik op gereageerd hebben... Ondanks dat een 'ja' toch geen zin heeft...quote:
Jammerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vriendinnetje ligt met griep op beden alleen gaan vind ik niks aan
quote:
Doen jullie dan allemaal ff de oren dicht?quote:
Zo erg?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doen jullie dan allemaal ff de oren dicht?
naar the matrixxquote:
Toch liefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:23 schreef AirwiN het volgende:
Hier moet ik op gereageerd hebben... Ondanks dat een 'ja' toch geen zin heeft...
nee hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:24 schreef Lub_ya het volgende:
Flena, je bent toch niet in slaap gevallen
quote:
Tegenwoordig niet meer hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent heul niet oud. Jij bent een van de jongste hier.
Doe eens gekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik ook ff voelen of je oud aan voelt?
mag ik mee.. mag ik mee.... mag ik meeequote:
gezelliequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
naar the matrixx![]()
maja nu kom ik jullie hier gwn lekker lastigvallen
q-base ga ik ook heen jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef mafkees01 het volgende:
Kan toch carooltje? of...?
Ga je ook naar q-base ofnie getl0st? Aangezien vrienden gaan, denk ik dat hem ook maar meepak!
jaa dat kan ook wel, maar niemand wil met me meeeeequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef mafkees01 het volgende:
Kan toch carooltje? of...?
Ga je ook naar q-base ofnie getl0st? Aangezien vrienden gaan, denk ik dat hem ook maar meepak!
Jou heb ik hier eerder gezien!quote:
tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
mag ik mee.. mag ik mee.... mag ik meee![]()
![]()
sorry beetje hyper vanaaf![]()
"ze" zeggen dat ik redelijk kan tetteren, mag ook wel na 25 jaar en een conservatoriumopleidingquote:
Friendzone post...quote:
* AirwiN doet z'n ogen dicht en voelt es ongegeneerd met twee handenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
q-base ga ik ook heen jawas vorig jaar ook een heerlijk feestje
Nog een reden om single te blijven dusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa dat kan ook wel, maar niemand wil met me meeeee![]()
zijn allemaal saaie mutsen met vriendjes geworden
Absoluut! Hard en langquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef mafkees01 het volgende:
[..]Master! Nog nooit geweest! Denk dat ik nou dan ook maar ga! Schijnt lekker hard te gaan
![]()
[..]
En....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef AirwiN het volgende:
* AirwiN doet z'n ogen dicht en voelt es ongegeneerd met twee handen
Heb je het lekker naar je zin, moet je weer naar huisquote:
Prima!quote:
quote:
nope helaas nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:28 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
[..]
Nog een reden om single te blijven dus
Kheb btw meer mensen die gaan... Dus anders pak ik gewoon een andere vriendengroep als de 1 niet gaat. Die heb jij wss niet
Ik doe mijn oordopjes wel in.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Doen jullie dan allemaal ff de oren dicht?
ground zero ga ik ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:30 schreef mafkees01 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog ff geduld dus
4 Julie ground zero, maar die sla ik lekker over! Anders wordt het weer te veel van t goede
Moet wel leuk blijven hè
![]()
*veegt zweegt van voorhoofd*quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:30 schreef mafkees01 het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog ff geduld dus
4 Julie ground zero, maar die sla ik lekker over! Anders wordt het weer te veel van t goede
Moet wel leuk blijven hè
![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb je het lekker naar je zin, moet je weer naar huis
dat helpt helemaal niet, ik blaas harder dan oordopjes aankunnenquote:
Een disco ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
naar the matrixx![]()
maja nu kom ik jullie hier gwn lekker lastigvallen
Wie is de jongste dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Tegenwoordig niet meer hoor
[..]
Doe eens gek
Misschien moet je dan eens proberen te zuigenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
dat helpt helemaal niet, ik blaas harder dan oordopjes aankunnen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens proberen te zuigen
Zie het als een uitdaging om mijn euforische stemming nog een laatste duwtje geven in het anderhalf uur dat deze dag nog duurt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:32 schreef heksehiel het volgende:
Jouw dag kan toch al niet meer stuk, dus huilen mag elders
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nope helaas nietBen de enigste die van dat soort feessies houd, de rest vind het allemaal te hard en dan nog maar over de drugs te zwijgen... dat vinden ze helemaal fout natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
Dan pak ik gewoon je instrument af.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:32 schreef Jannuk het volgende:
[..]
dat helpt helemaal niet, ik blaas harder dan oordopjes aankunnen
Nee, ik ben sowieso meer van het kijken...quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:34 schreef mafkees01 het volgende:
[..]Kheb ook genoeg vrienden die er niet van houden! Maar daarnaast zijn er ook genoeg die wel willen
En drugs doe ik zelf ook niet aan, maar een aantal snoepen ook gewoon. Moeten hun weten, sfeer wordt er vaak alleen maar beter van!(als het goed valt natuurlijk
)
je was nie lief tegen getl0st he dan krijg je datquote:
Jij vraagt van mij dat ik zowel de dag met je begin als eindigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:34 schreef AirwiN het volgende:
Zie het als een uitdaging om mijn euforische stemming nog een laatste duwtje geven in het anderhalf uur dat deze dag nog duurt.
Aan wat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb er nog een stuk of 7quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik ben sowieso meer van het kijken...
Aan een tuinslang Tijn, kijken of ze die golfbal erdoorheen krijgtquote:
Nou alquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Ik hou nu al van je
![]()
Ben het helemaal met je eens... beetje snoepen moet toch kunnen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:36 schreef heksehiel het volgende:
Jij vraagt van mij dat ik zowel de dag met je begin als eindig
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:35 schreef Flena het volgende:
[..]
je was nie lief tegen getl0st he dan krijg je datwees dan ook es lief voor em
Vindt ze eerst maar eensquote:
quote:
jaaaa alleeen feesssies... verder niksquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:37 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nou al![]()
Party relatie kan als het beperkt blijft tot bij het feest
Kweet niet of je bij ons wilt voegen, want wij zijn helemaal lijp op een feestje hoor! Die gasten die niet nuchter zijn al helemaal! Dus als je je niet gauw schaamt, en gewoon keihard los kan gaan kun je jezelf bijvoegen
Nee, ik BEN vreemd. Ik probeer HH al een jaar lang te versieren maar het wil niet.quote:
Ik weet nog wel iets waar aan ze mag zuigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Aan een tuinslang Tijn, kijken of ze die golfbal erdoorheen krijgt![]()
nu is beetje te laat denk ikquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel iets waar aan ze mag zuigen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus ik ben eigenlijk tweede keus?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik BEN vreemd. Ik probeer HH al een jaar lang te versieren maar het wil niet..
FF doorzappen naar 1:46 dan!quote:
Ja klopt jij hebt mij doorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Flena het volgende:
[..]
nu is beetje te laat denk ik
enne je doet wel een beetje doorzeuren toch?![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Je moet wel, getl0st is onze man. Die weet tenminste wat goede feesten zijn
Alleen als je de vrouwen meetelt waar je van af weet...quote:
Beetje vreemd... maar wel LEKKERquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik BEN vreemd. Ik probeer HH al een jaar lang te versieren maar het wil niet..
Nou, dan had je achter ons moeten staan in de blue tijdens defqonquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa alleeen feesssies... verder niks
Ik doe gwn lekker mee met snoepen, dus zal mezelf genoeg voor schut zetten, zoniet jullie allemaal
Nee, ik ben onversierbaar.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien vindt hij dat wel lekkerquote:
quote:
Wat?quote:
hahahahahaaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef Flena het volgende:
[..]
nou das niet zo moeilijk....ligt er best dik bovenop
quote:
hij wilde neuken met getl0stquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt???? en Tijn is anders altijd zoo lief!
Gedraag je tijn
Dat zeg ik.... ik hou nu al van jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nou, dan had je achter ons moeten staan in de blue tijdens defqonKweet niet of je ons dan nog wilt kennen.
Kheb er schijt aan wat de rest ervan vindt. Ben er voor mezelf en de muziek![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Ikkequote:
Dat klinkt als een uitdagingquote:
Gelukkig maar... Ik zou er niet aan moeten denken om jou met een vent te zien...quote:
oh ok, ik doe vanaf nu lief en niet meer zeurderigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:40 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Je moet wel, getl0st is onze man. Die weet tenminste wat goede feesten zijn
Ja dat snap ik wel, dat wil ik ook welquote:
whahaha jaja tijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
IkkeIk heb heel lief en onschuldig
![]()
[..]
Dat klinkt als een uitdaging
Met een vrouw lijkt me toch ook niet verkeerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik zou er niet aan moeten denken om jou met een vent te zien...
Een jaar of tien geleden vond ik dat nog wel een opwindende gedachte...quote:
ja ok...:Dquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, dat wil ik ook wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]echt???? en Tijn is anders altijd zoo lief!
Gedraag je tijn
quote:
TIJN!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.... ik hou nu al van je![]()
Ben heel wat gewend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op defqon stond er ook één. Met van die touwtjes aan dr zijkant. Tis dat ik nuchter was, anders had ik met een maatje van me die touwtjes losgetrokken![]()
![]()
Daar zeg ik dan ook niks over...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Q. het volgende:
Met een vrouw lijkt me toch ook niet verkeerd..
Ben trots op je!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh ok, ik doe vanaf nu lief en niet meer zeurderig
Kom maar eens hierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oh ok, ik doe vanaf nu lief en niet meer zeurderig
hahahahaha ohw je wilt nie weten wat ik allemaal al heb meegemaakt op feesssies... pfffquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op defqon stond er ook één. Met van die touwtjes aan dr zijkant. Tis dat ik nuchter was, anders had ik met een maatje van me die touwtjes losgetrokken![]()
Dat hoop ik wel ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trio?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Echt waar
Beetje biquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Trio?![]()
[..]
Echt waar
![]()
[..]
Beetje bi
![]()
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Nou, ik wil het weleens zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahahaha ohw je wilt nie weten wat ik allemaal al heb meegemaakt op feesssies... pfff
En het ergste is dat ie nie eens reageerdquote:
Sorryquote:
Wacht maar afquote:
haha ja hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En het ergste is dat ie nie eens reageerd
Is getl0st hier populair? heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nou, ik wil het weleens zienWelk feestje ben je ook weer aanwezig? Of ga je met getl0st mee?
ik heb nu toch "party-relatie" met jouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:48 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Nou, ik wil het weleens zienWelk feestje ben je ook weer aanwezig? Of ga je met getl0st mee?
ja zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SorryIk liet me even gaan.
![]()
[..]
Wacht maar af
hahahaha ja anders is hij het die zo bezig is...quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sow hij is wakker hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En het ergste is dat ie nie eens reageerd
Ik zal je niet teleurstellenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik heb nu toch "party-relatie" met jou
ja dat snap ik Tijn, maar ik wil met Getlost neukenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik reageer wel.
[..]
Ik zal je niet teleurstellen
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat snap ik Tijn, maar ik wil met Getlost neuken
ohwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:52 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar gauw kaartjes regelen
Eeej was u ook hierquote:
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja dat snap ik Tijn, maar ik wil met Getlost neuken
doeiiquote:
Tot laterquote:
we gaan het em nie te makkelijk maken he Tijnquote:
ohw lieverd toch... had je echt niet gezien hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Goed idee.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
we gaan het em nie te makkelijk maken he Tijn
Dromen mag hij altijd hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:55 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je niet alleen hoeft
![]()
getl0st is wel onze baas in R&P hoor![]()
wat heb jij toch met getl0st?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:55 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
ok ok ik hou me wel rustig hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:55 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw lieverd toch... had je echt niet gezien hoorJa telaat, heb Lub_Ya al nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:
Ja hallo, ik ga heel niet met anderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Pardon, jij mag wel met anderen en ik niet? Ik ga vernietiging van ons contract aanvragen
Misschien mag je meedoen van haarquote:
Ga je nu zitten ontkennenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga heel niet met anderen
[..]
Misschien mag je meedoen van haar![]()
Was ik weer evenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:55 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
![]()
Niet mijn woorden hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dromen mag hij altijd hebben natuurlijk
Ik hou niet van delenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Misschien mag je meedoen van haar![]()
Dan zijn we het eensquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar... Ik zou er niet aan moeten denken om jou met een vent te zien...
Als het van jou mag natuurlijk he .... jij bent de baasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Was ik weer even
Carooltje gaat mee?
[..]
Niet mijn woorden he
quote:
quote:
in die volgorde ook?quote:
Dat mag wel hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als het van jou mag natuurlijk he .... jij bent de baas
Ja!quote:
Saai?quote:
Hij is de FOK baas want hij weet tenminste wat feesten isquote:
ow wat ben je liefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor
Alles voor je relatie
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Hij is de FOK baas want hij weet tenminste wat feesten is![]()
Tenminste iemand die de betere muziekstylen kan waarderen
met mn maatjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ow wat ben je lief![]()
Waar ben je trouwens zo druk mee?!
We moeten ff een mini-meet plannen he herenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We moeten ff een mini-meet plannen he heren
Je vergeet er een paar.quote:
Moest het even zeker weten, maar dan doe ik wel mee!!quote:
Okequote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We moeten ff een mini-meet plannen he heren
pm jij eens ff je msn-adresquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef mafkees01 het volgende:
Decibel wordt dat dus. Ik en getl0st zijn sowieso aanwezig met onze clan
jeweeeeetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef mafkees01 het volgende:
Decibel wordt dat dus. Ik en getl0st zijn sowieso aanwezig met onze clan
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een jaar of tien geleden vond ik dat nog wel een opwindende gedachte...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |