Watvoor Linux-distributie is dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:41 schreef CaptainCookie het volgende:
WTF gebeurt er met de Fok!-smileys?
Screenshot:
[ afbeelding ]
Whehe, ik heb het serieus niet zelf veranderdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:44 schreef Acinonyx het volgende:
Slechte paint, waarom staat er dan zo abnormaal veel ruimte tussen die echte en die neppe emoticons, faal
tnxquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
http://www.pardus.org.tr/eng/
Die
Het heeft een weekend-detectorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:49 schreef Afvoerput het volgende:
Wow, TS wat een episch besturingssysteem mag ik je aanraken?
Laten we dat doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:50 schreef Plasterk het volgende:
laten we massaal gaan mailen naar -mailadres weg-
Je wil niet weten hoeveel spam het genereert door een mailadres op FOK! te zetten, heb je adres maar weggehaald dusquote:
Dank u, maar hij staat toch al in m'n profielquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel spam het genereert door een mailadres op FOK! te zetten, heb je adres maar weggehaald dus
We zetten je e-mail adres in je profiel in een png plaatje zodat bots het niet kunnen lezenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dank u, maar hij staat toch al in m'n profiel
Deze week is m'n spammap de 1200 gepasseerd
Dat zijn dus gem. 40 spammailtjes per dag
Wat zijn jullie toch slimquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
We zetten je e-mail adres in je profiel in een png plaatje zodat bots het niet kunnen lezen
[ afbeelding ]
Weet je, je zou er van die rapidshare katten bij moeten zetten. Omdat tof.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
We zetten je e-mail adres in je profiel in een png plaatje zodat bots het niet kunnen lezen
[ afbeelding ]
huh jij ben niet meer blauw ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:19 schreef MASD het volgende:
[..]
Weet je, je zou er van die rapidshare katten bij moeten zetten. Omdat tof.
is er al een vervanger voor masdquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat staat daar bij search. Hoeveel mensen heb jij gegeven?
Ik zat al te wachten tot iemand het zou opmerkenquote:
Je gebruikt het.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jammer manIk ben geen mislukte fanboy
Als je linux gebruikt, heb je er bewust voor gekozen.quote:
Gnome.quote:
Wat wil je nouquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als je linux gebruikt, heb je er bewust voor gekozen.
dat je linux verdedigt, zodat ik een succesfull troll plaatje kan postenquote:
Wil je er over pratenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
dat je linux verdedigt, zodat ik een succesfull troll plaatje kan posten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:03 schreef star_gazer het volgende:
[..]
dat je linux verdedigt, zodat ik een succesfull troll plaatje kan posten
[ afbeelding ]
Waarom ga je nou Linux niet fanatiek verdedigen zoals iedere andere linuxfag. Nu is heel me troll misluktquote:
Omdat ik een stervenshekel heb aan dat soort mensenquote:Op zondag 21 juni 2009 00:24 schreef switchboy het volgende:
[..]
Waarom ga je nou Linux niet fanatiek verdedigen zoals iedere andere linuxfag. Nu is heel me troll mislukt
80% CPU is btw wel veel voor wat muziek en firefox.![]()
Hij is niet bewerkt door mijquote:
Whehequote:Op zondag 21 juni 2009 13:06 schreef switchboy het volgende:
Je had je dependencies niet goed staan zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |