Zeau. Jimbo had vandaag weinig te doen en een PC die ie wou opruimen.
Na deze pc opgeruimd te hebben dacht onzer allerheiligste Jimbo van Heuj ! laat ik die nieuwe Windows er eens opzetten, hij schijnt echt VEEL beter dan vista te zijn

Zo gezegd zo gedaan en haalde deze mooie Windows 7 van het internet af.
Vervolgens binnen 2 uurtjes stond hij op de pc en ik dacht Laat ik hem eens uitproberen!
Het zag er wel ok uit als ik eerlijk moet zijn

Geen Nvidia schermpje meer voor m'n dual screen maar gewoon Windows scherm, ik stel een toffe wallpaper in en wat zie ik !?? Bij de ene blijft de wallpaper uber groot, en bij de tweede word ie wel netjes aangepast

na 20min prutsen hiermee en een bug of 4 te zijn tegen gekomen gaf ik de moed maar op.. moet kunnen zo'n bugje dacht ik...
Vervolgens zoek ik het Show Desktop knopje... maar WTf. Windows zn beste fucking feature is weg ! eruit , pleiten , foetsie !?!? even googelen en dr staat dat ik deze zelf erin plempen moet.. maar ok dat doe ik dan maar even en zo stond ie er dus toch in...
Ik werk er nog even mee door en ben in 5 min nog 3 enorme kut bugs tegengekomen en dingen die gewoon miste die ik altijd gebruikte. Zelfs in IE8 deed de middlemuisbutton van m'n muis het niet meer ! Wtf

Hoe open ik nu al mn tabs zonder moe te worden

Open ik net paint voor dit topic. T is opeens uitgebreid en gewoon KUT !

Hoeren Windows

paint hoort simpel te zijn ,anders koop ik wel photoshop op PSP !
TS kan er niet mee omgaan en gaat gelukkig Windows Vista x64 er opgooien. Zucht, wat voelt vista toch eigenlijk goed !
Samenvatting;
Ts kan er niet mee omgaan !
Ts heeft een godsgruwelijke kanker hekel aan Windows 7
Ts heeft nu z'n middag verneukt met Windows

Ts is wat plaatjes kwijt door een format

Ts heeft geen geduld
Antiklacht
Noortje. is lief en stuurt me sms'jes

Mn Xbox deed het gelukkig wel om de tijd te doden

verwachte reacties;
Ts kan er niet mee omgaan

Huilie
Pics van Noortje

Als afsluiter... ongezien de tyfus aan al jullie Windows 7 lovers

en toch nog een paint omdat zonder een topic nooit werkt
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:@:Jimbo voor mod, yeah *O*