quote:

ik heb vista ook met 1 gig gedraaid en dat is niet vooruit te branden. 2 gig gaat al beter maar pas bij 4gb loopt het echt soepel.
4 gb !
Ohja, windows7 liep ook voor geen meter op die 1GB terwijl XP daar uitstekend op draait.
Het enige voordeel wat windows7 heeft is dat het dezelfe hardware eisen heeft als vista maar dat het nu uitgegeven wordt op het moment dat pc's het ook daadwerkelijk normaal kunnen draaien. Daarom denkt iedereen dat win7 zo super draait. Mijn ervaring is dat het net zo 'snel' is als vista. (lees: allebei niet snel)
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef kurk_droog het volgende:[..]
Blijf jij maar lekker heel je leven windows gebruiken zoals in xp

Vooruitgang dwaas...
Vooruitgang? Ik noem een mij opgedrongen mappenstructuur, geen quicklaunch en allerlei andere kleine dingetjes die ik élke dag gebruik die ineens verdwenen zijn geen vooruitgang. Dat noem ik achteruitgang.
En kom niet met het argument dat ik niet kan wennen aan een nieuwe UI want ik werk naast windows XP ook met windows vista, ook met linux (zowel KDE, XFCE, Gnome ) en heb in het verleden ook met beOS, reactOS, ms dos, windows95,98,ME,2k , 3.11 en zelfs jaja: 1.04 gewerkt.
En nog vind ik de manier waarop win7 eruit ziet niet prettig en ook vista is om te janken maargoed ik had nu eenmaal een 64bits OS nodig waar GTA4 op draait, dus dan is er maar 1 OS wat in aanmerking komt.
Vooruitgang hoort te zitten in het optimaliseren van het systeem, het verfijnen van een OS, het ondersteunen van nieuwe technieken. Niet eenzelfde OS waarin je elke keer de UI compleet verbouwd. Dat is géén vooruitgang, dat is marketing.
Net zoiets als een nieuwe ferrari voorzien van een antieke 6 cilinder met 14PK. Kijk: nieuw uiterlijk! onder de motorkap nog net zo antiek en brak maar het ziet er geyl uit toch? kope mensen kope! Ohja, die nieuwe ferrari is natuurlijk wél zwaarder want tja, er moest wel een makeupspiegeltje extra in en zwaardere stoelen.
[ Bericht 43% gewijzigd door Metro2005 op 29-06-2009 10:13:50 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'