abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70431396
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:21 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

na die 20 minuten ben je nog anderhalf uur bezig om het OS weer dusdanig te verbouwen dat ik er ook weer mee kan werken zoals ik onder XP gewend was

Daar gaat je tijdwinst
Blijf jij maar lekker heel je leven windows gebruiken zoals in xp Vooruitgang dwaas...
pi_70433877
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat kan jij gejank vinden, maar ondertussen heb ik wel een punt. Waarom zou ik in hemelsnaam overstappen op iets alleen maar omdat het nieuw is? Kijk, als jij dat wilt uitproberen, veel plezier. Maar ondertussen moet je omgekeerd ook niet van mij verwachten dat ik dat wel wil, alleen maar omdat iemand anders vindt dat ik een dinosaurus ben als ik niet overstap.

Omgekeerd vind ik het roepen dat vista en 7 zoveel beter zijn zonder inhoudelijke argumenten namelijk ook gehuil.
Grappig om te zien hoe jij met deze post bevestigt totaal niet te lezen wat mensen nou eigenlijk zeggen, én hoe je alsnog door blijft gaan met janken.

Ik zeg toch duidelijk dat ik zélf ook niet eens de behoefte voel om op Windows 7 over te stappen? Simpelweg omdat ik op dit moment ook nog gewoon tevreden ben met m'n huidige versie van Windows, wat in mijn geval Vista is en in jouw geval XP.

Het verschil tussen jou en mij is dat jij wanhopig probeert andere mensen ervan te overtuigen vooral niet over te stappen naar een nieuwe Windows, terwijl IK mij daar niet druk om maak. Laat mensen die graag het nieuwste van het nieuwste willen draaien gewoon eens in hun waarde, in plaats van eeeelke keer weer met dat gezanik te komen.

Bovendien lijk jij er al bij voorbaat vanuit te gaan dat nieuwe Windows-versies geen verbeteringen brengen en eigenlijk alleen nog maar slechter zijn, omdat ze meer resources gebruiken. Je geeft een nieuw OS blijkbaar niet eens de káns. Erg kortzichtig imo; meer resources zijn wat mij betreft namelijk totaal geen probleem, als het OS er ook daadwerkelijk sneller door wordt.

Voor de rest sluit ik me aan bij post #146 van Netsplitter.
pi_70439939
Dat desktop knopje was echt de geniaalste uitvinding van Microsoft. Is die echt weg?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_70439964
quote:
Op zondag 28 juni 2009 01:36 schreef Ordinair het volgende:
Dat desktop knopje was echt de geniaalste uitvinding van Microsoft. Is die echt weg?
Helemaal rechts daar zit een knopje daarvoor
pi_70440598
Ik heb Windows XP gedraaid op een P2 266, 64MB ram
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_70440655
quote:
Op zondag 28 juni 2009 01:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Helemaal rechts daar zit een knopje daarvoor
En dat is veel handiger (leuk afgekeken van ubuntu) omdat je nu niet meer hoeft te zoeken, gewoon met je muis naar de rechteronderkant gaan
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zondag 28 juni 2009 @ 21:13:15 #157
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70457410
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 20:55 schreef Omniej het volgende:
Grappig om te zien hoe jij met deze post bevestigt totaal niet te lezen wat mensen nou eigenlijk zeggen, én hoe je alsnog door blijft gaan met janken.

Ik zeg toch duidelijk dat ik zélf ook niet eens de behoefte voel om op Windows 7 over te stappen? Simpelweg omdat ik op dit moment ook nog gewoon tevreden ben met m'n huidige versie van Windows, wat in mijn geval Vista is en in jouw geval XP.
Was ik jou aan het adresseren in mijn post dan? In dat geval, prijs je gelukkig
quote:
Het verschil tussen jou en mij is dat jij wanhopig probeert andere mensen ervan te overtuigen vooral niet over te stappen naar een nieuwe Windows, terwijl IK mij daar niet druk om maak. Laat mensen die graag het nieuwste van het nieuwste willen draaien gewoon eens in hun waarde, in plaats van eeeelke keer weer met dat gezanik te komen.
Nee hoor. Ik zeg toch net dat als jij en Vista heel gelukkig zijn samen, dat ik dat prima vind? Dat jullie maar heel veel kinderen mogen krijgen samen.
quote:
Bovendien lijk jij er al bij voorbaat vanuit te gaan dat nieuwe Windows-versies geen verbeteringen brengen en eigenlijk alleen nog maar slechter zijn, omdat ze meer resources gebruiken. Je geeft een nieuw OS blijkbaar niet eens de káns. Erg kortzichtig imo; meer resources zijn wat mij betreft namelijk totaal geen probleem, als het OS er ook daadwerkelijk sneller door wordt.

Voor de rest sluit ik me aan bij post #146 van Netsplitter.
On second thougt, maak nog maar geen kinderen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 29 juni 2009 @ 10:07:10 #158
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_70470101
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:56 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Nee hoor.
ik heb vista ook met 1 gig gedraaid en dat is niet vooruit te branden. 2 gig gaat al beter maar pas bij 4gb loopt het echt soepel.

4 gb !

Ohja, windows7 liep ook voor geen meter op die 1GB terwijl XP daar uitstekend op draait.

Het enige voordeel wat windows7 heeft is dat het dezelfe hardware eisen heeft als vista maar dat het nu uitgegeven wordt op het moment dat pc's het ook daadwerkelijk normaal kunnen draaien. Daarom denkt iedereen dat win7 zo super draait. Mijn ervaring is dat het net zo 'snel' is als vista. (lees: allebei niet snel)
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 19:14 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Blijf jij maar lekker heel je leven windows gebruiken zoals in xp Vooruitgang dwaas...
Vooruitgang? Ik noem een mij opgedrongen mappenstructuur, geen quicklaunch en allerlei andere kleine dingetjes die ik élke dag gebruik die ineens verdwenen zijn geen vooruitgang. Dat noem ik achteruitgang.
En kom niet met het argument dat ik niet kan wennen aan een nieuwe UI want ik werk naast windows XP ook met windows vista, ook met linux (zowel KDE, XFCE, Gnome ) en heb in het verleden ook met beOS, reactOS, ms dos, windows95,98,ME,2k , 3.11 en zelfs jaja: 1.04 gewerkt.

En nog vind ik de manier waarop win7 eruit ziet niet prettig en ook vista is om te janken maargoed ik had nu eenmaal een 64bits OS nodig waar GTA4 op draait, dus dan is er maar 1 OS wat in aanmerking komt.

Vooruitgang hoort te zitten in het optimaliseren van het systeem, het verfijnen van een OS, het ondersteunen van nieuwe technieken. Niet eenzelfde OS waarin je elke keer de UI compleet verbouwd. Dat is géén vooruitgang, dat is marketing.

Net zoiets als een nieuwe ferrari voorzien van een antieke 6 cilinder met 14PK. Kijk: nieuw uiterlijk! onder de motorkap nog net zo antiek en brak maar het ziet er geyl uit toch? kope mensen kope! Ohja, die nieuwe ferrari is natuurlijk wél zwaarder want tja, er moest wel een makeupspiegeltje extra in en zwaardere stoelen.

[ Bericht 43% gewijzigd door Metro2005 op 29-06-2009 10:13:50 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 29 juni 2009 @ 11:00:13 #159
232301 H.Moody
Holy fuck-nuts!
pi_70471644
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:31 schreef SpookY22 het volgende:

[..]

EHm, de driverbase voor 7 is 98% hetzelfde als voor Vista...
Dat is waar.
dus waar jij een probleem mee hebt is echt een uitzondering, maar goed dat is meestal met de drivers van CREATIVE....
Bij Vista hebben mijn Creative drivers het altijd prima gedaan.
De meeste hardware die ik nu aan mijn laptop prik wordt zonder problemen herkend en geinstalleerd en anders kan ik gewoon de Vista driver gebruiken.

Ik heb wel degelijk een grote prestatie qua games gemerkt van Vista naar 7.
In welk spel en hoeveel FPS verschil had je?
Ik kan me niet voorstellen dat het verschil erg groot is.
Tweakers heeft daar laatst nog een test over gehouden en de scores zaten erg dicht bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')