zeik eens niet zeau, agent zijksnorquote:Op zondag 21 juni 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, kanker maar op naar geenstijl met je zeau
eigenlijk helemaal niet veelquote:
Die nog beter neukt? Natuurlijk!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je vriendin boven een bepaalde leeftijd komt maar wel nog lekker neukt ruil je haar toch ook niet in voor een jonger model?
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Windows 7
1 dag erop gehad en er weer afgeflikkerd
Weer lekker terug bij Vista Ultimate x64
VEEL BETER
jap die zijn drquote:Op zondag 21 juni 2009 02:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht mooi kalm an de final versie. En als het kan de Nederlandse. of zijn er al lanuage pack's te downloaden?
Een nederlands OS?quote:Op zondag 21 juni 2009 02:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wacht mooi kalm an de final versie. En als het kan de Nederlandse. of zijn er al lanuage pack's te downloaden?
Het is heel simpel. Een computer is een stuk gereedschap. Het belangrijkste doel van een computer is dus dat deze mij in staat stelt om mijn werk beter te doen. Een operating system is daarbij een ander hulpmiddel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?
1. Is niet het probleem van Ms, maar die van Creative, die hebben dus een brakke driver uit gebracht.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:00 schreef MvdZ het volgende:
windows 7 RC erop gehad, maar ben inmiddels weer terug naar het vertrouwde XP
- Daar werkt alles tenminste (of ik krijg het niet werkend in windows 7En dan heb ik het over een X-FI surround kaartje dat telkens crashed. Ik kon het niet oplossin, ook niet met windows7 forum e.d.
- Windows 7 vreet geheugen/ xp is veel sneller
- onverklaarbaar hoge ping tijdens mijn favo spelletje
Heerlijk, dat XP...
Oh ja, en ik vind het vet irritant dat windows vista of windows 7 bij elke scheet vraagt of je dat wel wil installeren oid. Ook al zet je dat uit, het komt toch nog regelmatig terug
Idd, net als mensen die heel trots zijn dat hun CPU nooit boven de 40% uitkomtquote:Op zondag 21 juni 2009 11:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
1. Is niet het probleem van Ms, maar die van Creative, die hebben dus een brakke driver uit gebracht.
2. Het vreet geen geheugen, anders zou je niks meer in je pc hebben zitten.Het gebruikt het aanwezige geheugen, iets wat slim is, tenzij je snapt waarom dat zo is, wat in jou geval aan de hand is.
3. Zie 1, maar vervang de fabrikant.
Dus, het varieert tussen je eigen stomheid en het ontberen van een goede driver.
Daarbij is het nog "maar" een RC, dus de drivers komen vanzelf wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |