Mijn post is zo goed dat verdere onderbouwing overbodig isquote:
Koop jij ook telkens een nieuwe auto als er een nieuw model van wordt uitgebracht?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:11 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
HEY KIJK EEN DINOSAURUS! HUP SNEL TERUG NAAR ICQ EN IE6!
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn post is zo goed dat verdere onderbouwing overbodig is![]()
[..]
Koop jij ook telkens een nieuwe auto als er een nieuw model van wordt uitgebracht?
Xp werkt gewoon prima, en naar iets "moeten" overstappen alleen maar omdat het nieuw is is volstrekte bullshit
OMG Microsoft stopt de support voor Xp! Ja heb je wel eens gebeld naar Microsoft voor support dan?
WTF Microsoft ontwikkelt geen drivers meer voor hardware! Tja, hardwareleveranciers leveren natuurlijk zelf geen drivers he?
Nee, overgaan naar een veel logger en resourcesopslurpend OS dat ook nog eens de helft van de hardware niet ondersteunt bij de introductie, dat moeten we hebben
.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef switchboy het volgende:
TS faalt @ windows 7
Draai het hier al een tijdlang min of meer probleem loos. Het enige kutte is dat ik nu iets anders dan deamontools moet gebruiken. Verder werkt het, alleen af en toe een overklaarbare crash van de mediaplayer als hij heel lang op pauze staat.
Als je vriendin boven een bepaalde leeftijd komt maar wel nog lekker neukt ruil je haar toch ook niet in voor een jonger model?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
XP is verdomme 8 jaar oud... voor computers is dat prehistorie... Jij rijdt nu toch ook niet meer in een Ford T omdat je denkt dat je over moet stappen van iedereen?
Hier stopte ik met lezen, kanker maar op naar geenstijl met je zeauquote:
zeik eens niet zeau, agent zijksnorquote:Op zondag 21 juni 2009 00:59 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen, kanker maar op naar geenstijl met je zeau
eigenlijk helemaal niet veelquote:
Die nog beter neukt? Natuurlijk!quote:Op zondag 21 juni 2009 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als je vriendin boven een bepaalde leeftijd komt maar wel nog lekker neukt ruil je haar toch ook niet in voor een jonger model?
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Windows 7
1 dag erop gehad en er weer afgeflikkerd
Weer lekker terug bij Vista Ultimate x64
VEEL BETER
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |