Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:41 schreef Banzaiaap het volgende:
Adverteren ze wel dat het binnenkort vaderdag is, maar een datum er bij zetten ho maar.
Naar alle waarschijnlijkheid heeft ie met wat witte substanties zitten knutselen in die teef van je. De held.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheFrankey het volgende:
Ik ben vandaag vader geworden. Zou mijn zoon van 13uur oud al wat hebben geknutseld?
True. Ontbijtje in elkaar rammen en klaar is kees.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:47 schreef Marurk het volgende:
Altijd beter dan helemaal niets: Je hebt vast nog wel ergens een fles douchegel ofzo. Strik eromheen en klaar is kees.
Een kersverse vader die zijn tijd zit te verdoen op FOK!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheFrankey het volgende:
Ik ben vandaag vader geworden. Zou mijn zoon van 13uur oud al wat hebben geknutseld?
Mensen die alles geloven wat op FOK! wordt gezegd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:57 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een kersverse vader die zijn tijd zit te verdoen op FOK!?
Ga slapen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef TheFrankey het volgende:
Op één of andere manier vraag ik em dan af welke schoenmaat er van toepassing is?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:06 schreef termuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje naar je vader zijn smaak?
Niet uit te drukken in een voor ons voorstelbaar getalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:08 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Op één of andere manier vraag ik em dan af welke schoenmaat er van toepassing is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |