DE HERSENEN GAAN KAPOT STERVEN HELEMAAL AF EN JE WORD EEN DWERG.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef edwin999 het volgende:
Drinken in Frankrijk
In Frankrijk wordt zeer veel wijn< gedronken. Zelfs de kinderen drinken met het eten een tafelwijntje mee.
Ik weet het ik ben een vreemde eend in de bijt ...hier op fok.forum en ja ik voel me ook meer thuis in Frankrijk dan in Nederland....
Toch ben ik wel benieuwd naar jullie meningen en ook natuurlijk of er hier mischien een " soulmate " te vinden is die er het zelfde over denkt als ik ...
Waarom zouden kinderen geen vlinders in hun buik mogen voelen na het drinken van een glaasje champagne ?
En wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef edwin999 het volgende:
Waarom zouden kinderen geen vlinders in hun buik mogen voelen na het drinken van een glaasje champagne ?
Je zegt het zelf al.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:31 schreef edwin999 het volgende:
ja um in negentien tachtig was ik dertien en waar ik woonde was er een heel vrij klimaat ... er was totaal geen controle ....wij als elf jarige liepen gewoon een slijter in en kochten net zoveel sterke drank en bier als we wilde
ja ik heb daar heel leuke herinneringen aan an die tijd ... wij vonden het natuurlijk super om te drinken en te roken ( het nabootsen van volwassen gedrag )
ja tegenwoordig is nederland heel rechts geworden ja en zoals je al begrijpt bevalt en zint mij dat helemaal niet .... als je in frankrijk komt dan is in sommige gebieden alles nog vrijer en oj a ik wil me daar dus ook vestigen
hahahahahhahahahahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Lolque het volgende:
Dus daarom spreken ze zo'n kuttaal?
Het is gewoon engels op z'n Frans.
Dan hoop ik dat jij nooit kinderen krijgt, want zo te zien heeft je drankgebruik je aardig wat aangedaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef edwin999 het volgende:
ha luiedonder die is grappig ...ja als ik ooit een kind heb van elf dan moet oom agent zn handjes thuishouden ....je begrijpt het al ...van mij mogen ze vroeg aan de fles ha ha
Achmed The Dead Terroristquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef edwin999 het volgende:
dutcherrorist met zn puberale naam ...hoe oud ben jij ?
21, wat is er overigens puberaal aan de naam DutchErrorist?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef edwin999 het volgende:
dutcherrorist met zn puberale naam ...hoe oud ben jij ?
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:03 schreef edwin999 het volgende:
en error je rukt je zeker ook nog steeds af elke dag? ha ha
Raar dat ik de enige ben die zich zelf zo noemt op dit forum, vandaar dat ik geen cijfers achter mijn naam hoef te zetten...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:02 schreef edwin999 het volgende:
typisch een naam die een eenentwintigjarige die nog puberale trekjes heeft kiest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |