nop.quote:
Try this to disable autotuning:quote:
Heb geen zin om mn pc opnieuw op te starten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Try this to disable autotuning:
- Click start, All Programs
- Accesories
- Right-click Command Prompt
- Click Run As Administrator
- Type the following: netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
- Press enter
- Restart your computer
Doe het toch maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:10 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb geen zin om mn pc opnieuw op te starten.
Steek je piemel is in het USB-gaatje.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:21 schreef appelsjap het volgende:
Ok, het werkt weer, maar het probleem wordt steeds erger, in het begin was het weer goed na een regsvr32 softpub.dll
Toen een ipconfig /flushdns, en nu door m opnieuw op te starten.
Hoe voorkom ik dit?
Volg me tip nou eens op.quote:Op zondag 21 juni 2009 17:29 schreef appelsjap het volgende:
weer PRECIES hetzelfde. -.-
jaquote:
Ik wou helpen maar nu niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:20 schreef appelsjap het volgende:
Hij deed t heel ff maar zodra ik per ongeluk had afgemeld deed ie t niet meerkanker msn.
Omdat? Omdat ik kanker zei?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Ik heb hem al weer gemaaktquote:Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef musicfreakyme het volgende:
Bij mij doet hij het ineens ook niet meer!
Al krijg ik wel een andere code dan TS.
Irritant zeg! Zul je altijd zien - nooit gebruik ik dat programma en dan heb je het een keertje nodig en dan werkt het niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |