Collegaaaaa!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik verkoop al jaar en dag de horren van Bruynzeel en heb er amper klachten over.. hier en daar mist ooit en keer een onderdeel.. mja waar heb je dat niet!
Oftewel.. maten meten en kopen maar..
(bij de Praxis natuurlijk)
Dat laatste zal me niets verbazenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:28 schreef skadhd het volgende:
Wij verkopen zelf unilux-horren, prachtproducten en ook nooit klachten over.
Maar als je voor 2 a 300 minder eenzelfde deur kan kopen waar ook nooit iets mis mee zoals csi zegt, dan gewoon doen natuurlijk.
Bruynzeel is ook een gerenomeerd merk en uiteindelijk worden veel producten toch in dezelfde fabriek gemaakt.
Zo te lezen niet ver van jou vandaan..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:35 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Collegaaaaa!!!Waa zidde gij?
![]()
En ja inderdaad, af en toe missen er wat onderdelen, maar dan dan krijg je (bij ons) gewoon een nieuwe mee.
waarschijnlijk geheel offtopic...quote:Op maandag 29 juni 2009 02:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat laatste zal me niets verbazen
[..]
Zo te lezen niet ver van jou vandaan..--> Oss 2410
Trots? Waar heb je dat vandaan? Gedag zeggen tegen een collega mag niet? Ik vind het beter dan bij een willekeurige supermarkt, laat ik het zo zeggen...quote:Op dinsdag 30 juni 2009 02:14 schreef Waterweg het volgende:
[..]
waarschijnlijk geheel offtopic...
maar begrijp ik nou goed dat jullie er trots om zijn bij praxis te werken!?!!
Sommige winkels (Praxis o.a.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:24 schreef JJasperO het volgende:
Zit er nu over te denken om toch zelf maar wat te knutselen. Eén of ander decoratief stukje stof ervoor bijvoorbeeld.
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:40 schreef Nero22 het volgende:
Sommige winkels (Praxis o.a.) verkopen ook losse hoekjes, profieltjes e.d. en gaas per meter om een deur mee te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |