Komt wel een beetje, ja hoe zeg je dat KLOONDERIG overquote:
Met glijmiddel zekerquote:
Ze zei zelf dat ze een kloon van liefie_ wasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Komt wel een beetje, ja hoe zeg je dat KLOONDERIG over
Dat is afhankelijk van de twijfels die hij heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stel dat iemand mij leuk en aantrekkelijk vind al jaren, maar toch zo zijn twijfels heeft, hoe trek je hem dan over die streep.
potver ben geen kloon!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Komt wel een beetje, ja hoe zeg je dat KLOONDERIG over
Ah gemist.quote:
Ik weet niet of het onder toeval valt maar uhm.. in de supermarkt, daar hingen allemaal papagaaienquote:
Nou dat zei ik omdat iemand mij dat verweetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze een kloon van liefie_ was.
Hahahaquote:
quote:
succesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
en ik loop nu gelijk 2 pagina's achter...:o ff alles lezen hoor...brb
Doe geen moeitequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
hahaha succesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
veder tikken terug lezen doe je later maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
Maar ik doe niet aan foto'squote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb nog geen foto gezien, blijven twijfels
Dat weet ik niet zeker. Iets met bindingsangst en niet doorhebben dat hij me kwijtraakt als hij zo doorgaat omdat ik altijd weer te snel vergeef.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de twijfels die hij heeft?
Daarbij ben ik van mening dat wanneer iemand ' al jaren' twijfels heeft, het gewoon neerkomt dat hij het toch niet wil.
Dan moet de overtuiging maar in real life gebeuren, pm maar waar en wanneerquote:
wat voor enge supermarkten bezoek jij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onder toeval valt maar uhm.. in de supermarkt, daar hingen allemaal papagaaien
Die fase is toch al wel voorbij als je elkaar al jaren kent?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah gemist.
lachen om zn grapjes (ook al zijn ze nog zo lame) lief doen maar niet te aandringerig worden, knipogen, lief lachen enz enz enz
Dan is een meet de enige optie op te bewijzen dat je geen kloon bent.quote:
Oohh heeeejquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee vrouw! Zo werkt dat natuurlijk niet! *wijst naar contract*
Vast nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
kan het niet meer bijhouden, zit ff pm-tje te beantwoorden en meteen 4 pagina's verder![]()
heb ik iets gemist?
supermarkt, dierenzaak lijkt zo op elkaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor enge supermarkten bezoek jij?
Waarom zou hij zich binden als dat niet nodig is? Hij heeft je wss precies waar hij jou hebben wil? klinkt wat botter dan bedoeltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:19 schreef Tegan het volgende:
Dat weet ik niet zeker. Iets met bindingsangst en niet doorhebben dat hij me kwijtraakt als hij zo doorgaat omdat ik altijd weer te snel vergeef.
Ik weet niet of ik dat tweede geloof, aangezien je na jaren anders wel af zou knappen.
smoesjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oohh heeeej
ja sorry getl0st, ik heb namelijk een contract met Sedan
Al kom ik zo terug leg ik je wel over de kniequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oohh heeeej
ja sorry getl0st, ik heb namelijk een contract met Sedan
Dat heb je al je zo populair bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
kan het niet meer bijhouden, zit ff pm-tje te beantwoorden en meteen 4 pagina's verder![]()
heb ik iets gemist?
Ik weet dat het zo is, vraag is, hoe zorg ik ervoor dat het wat meer gelijk wordt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich binden als dat niet nodig is? Hij heeft je wss precies waar hij jou hebben wil? klinkt wat botter dan bedoelt
Thnxquote:
Weet ik niet, viel onder versieringquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor enge supermarkten bezoek jij?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan moet de overtuiging maar in real life gebeuren, pm maar waar en wanneer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |