hahaha ja was een soort schilderij met foto van mn dochtertje op de kop aan t klimmerek met de teskt: ik ben ondersteboven van jou!quote:
Ik vind het wel slim aangepakt !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:59 schreef Flena het volgende:
[..]
ja tis ook zo lullig als zij als enige 2 niks mogen/kunnen maken...en verder zijn er geen mannen in ons leven hier dus dan oma blij maken
ik moest lachen om 'de toilet'quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja was een soort schilderij met foto van mn dochtertje op de kop aan t klimmerek met de teskt: ik ben ondersteboven van jou!
Ze mocht kiezen waar t zou hangen en ze wilde t daar want in de woonkamer stond en hing al zoveel van haar, kon ik daar ook aan haar denken![]()
eey...die hebben ze dus nu ook gemaakt hier....afgelopen week....precies hetzelfdequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja was een soort schilderij met foto van mn dochtertje op de kop aan t klimmerek met de teskt: ik ben ondersteboven van jou!
Ze mocht kiezen waar t zou hangen en ze wilde t daar want in de woonkamer stond en hing al zoveel van haar, kon ik daar ook aan haar denken![]()
Leuke foto! 2 ras echte donder steentjes volgens mijquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:02 schreef Flena het volgende:
[..]
heb een foto van ze in me fobo gezet...dan kan je ze ff zien![]()
ja zijn 2 donderstenen jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuke foto! 2 ras echte donder steentjes volgens mij
Leuk brilletje ook! Die foto stond er net ook nog niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even een momentje voor de alleen staande moeders![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is liefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Even een momentje voor de alleen staande moeders![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:09 schreef Lub_ya het volgende:
Flena
ze zijn zoooooooooooo schattigggggg!!! Ik heb heel de tijd naar de foto gekeken, en ook jouw foto's![]()
quote:
Je had het al goedgemaaktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
bedoel het natuurlijk niet zo, het enigste lichtpuntje in me leven
*zo beter
Heb gisteren een foto van je gezien, en goed geslapenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
naar mijn foto's ook?das nie slim he...word nachtmerrie vanacht voor je
Je nieuwe foto's zijn veel leuker dan die oudequote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
ooh...dan heb jij geluk gehadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Heb gisteren een foto van je gezien, en goed geslapen
hahaha, zo erg was t blijkbaar niet, heb genotenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:12 schreef Flena het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ben helemaal weg van ze
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |